Onko teidän mielestä miehessä jotain vikaa, jos

• Viestiketjun aloittaja älämölö
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kuulostaa mun exältä, paitsi se tuskin oli ollut kenenkään kanssa noin pitkään.

Itseasiassa oli aika paljon sitä, mitä markkina-arvoteoriassa alfauroksella tarkoitetaan: komea, hyväkroppainen ja urheilullinen, hyväpalkkaisessa johtajantyössä...

ken
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Itseasiassa oli aika paljon sitä, mitä markkina-arvoteoriassa alfauroksella tarkoitetaan: komea, hyväkroppainen ja urheilullinen, hyväpalkkaisessa johtajantyössä...
miks on ex? oliko jotenkin muuten outo?

vieras
Aika paljon tuuristakin kiinni, löytääkö ketään. Itseasiassa melkein kaikki vastenmielisimmistä tuntemistani miehistä (päihdeongelmaisia, naista alistavia ja väkivaltaisia syrjäytyneitä sossupummeja) on "päässyt" naimisiin varsin nuorena ja monilla lapsia jo useammallekin naiselle. Naiset tosin ovat olleet sitten yleensä aika samaa kaliiberia miesten kanssa, eli minkään prinsessojen kanssa ei heillä ole pitkiä suhteita ollut...

Jos mies on tasokas, voi olla vaikea löytää vertaistaan naista, jonka kanssa tahtoisi tosissaan sitoutua. Toisaalta tasokas mies saa seksiseuraa ja irtosuhteita niin helposti, että ehkä niin suurta "pakkoa" sitoutumiseen ekan kelvollisen kanssa ei ole kuin jollain semmoisella, joka kuvittelee parisuhteen olevan varmin tapa saada säännöllistä seksiä edes joltain...

juuei
ei... ei kaikki oo ehtiny... mun ukkeli on nyt 38 ja ollaan oltu yhdessä 3 vuotta... mua ennen on ollu vaan joku 5 vuoden suhde... ukkeli ei oo kaikkein puheliaimmasta päästä ja mä se olin kuka meidänkin jutun alotti... oon ite 30... ei tossa muuta vikaa oo kun vähän itsepäinen mut kyllä siitä saa ihan hyvän miehen kun kärsivällisesti kouluttaa... syksyllä meille syntyy esikoinen ja jos mä tahtoni saan läpi niin kesällä mennään naimisiin...

älämölö
Alkuperäinen kirjoittaja nimikko:
kyllä on ja pahasti.Vikaa on myös sussa ja enemmän kun kyselet tollasta paskaa täällä.
Näinpä. Kyseessä on mun kaveri ja mietin vaan että luuleeko naiset hänessä olevan jotain vikaa.. on siitä mulle itsellenikin joskus jutellut.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ken:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

miks on ex? oliko jotenkin muuten outo?
Lähinnä työnarkomaanius oli ainoa voimakas huono puoli (ei kyllä sitten vapaa-ajalla pyörinyt kavereitten kanssa, vaan sen omisti kokonaan mulle, teki kotitöitä paljon jne.), tosin siitäkin pääsi suhteemme aikana aika hyvin eroon. Mutta tiedän, että aiemmat suhteet olivat kariutuneet hyvin paljon sen vuoksi.

Ei vaan oikein sovittu yhteen, miehessä siis ei ollut mitään vikaa, jotenkin ei vaan ollut ihan mun tyyppiä. Siis ei oikein ymmärretty toisiamme kauhean hyvin vaikka sinällään yhteiselo ja seksi varsinkin toimi. Sääli sinänsä, jos sen "sielunkumppanin" joskus onnistunkin löytämään, toivottavasti se ei muilta ominaisuuksiltaan ole ihan hulttio.

Nana
Ei minusta lainkaan, vain tervettä harkintaa tai ujoutta? Törmäsin omaan mieheeni, kun hän oli 28, eikä ollut koskaan seurustellut. Vain niin ujo, että moni ei viitsinyt nähdä vaivaa tutustua. Onneksi jaksoin ekat kaksi viikkoa ihmetellä simpukkaa, joka ei meinannut avautua millään ja nyt ollaan oltu yhdessä jo yli 10 vuotta ja kolmas lapsi tuloillaan.

Useasti ns. vähemmän käytetyissä miehissä on niitä helmiä. Eli eivät tykkää rillutella ja rellestää, ja ovat vähän ujoja, niin ei tule niitä parisuhteita sitten niin helpolla. Ja harrastukset tervehenkisiä, metsästys, kalastus jne. eräjormia, jotka ei metsästä niitä naisia löydä.

nimikko
Alkuperäinen kirjoittaja älämölö:
kyllä on ja pahasti.Vikaa on myös sussa ja enemmän kun kyselet tollasta paskaa täällä.
Näinpä. Kyseessä on mun kaveri ja mietin vaan että luuleeko naiset hänessä olevan jotain vikaa.. on siitä mulle itsellenikin joskus jutellut.
On sullakin tyhmä kaveri.Vramaan yhtä lukutaidoton ku sinäkin.

jeps
Alkuperäinen kirjoittaja älämölö:
On sullakin tyhmä kaveri.Vramaan yhtä lukutaidoton ku sinäkin.
Parempi lukutaidoton, kuin kirjoitustaidoton.

Yhteistyössä