älämölö
37-vuotias mies ei ole ollut koskaan naimisissa eikä hänellä ole yhtään lasta? Pisin parisuhde 7 vuotta.
miks on ex? oliko jotenkin muuten outo?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuulostaa mun exältä, paitsi se tuskin oli ollut kenenkään kanssa noin pitkään.
Itseasiassa oli aika paljon sitä, mitä markkina-arvoteoriassa alfauroksella tarkoitetaan: komea, hyväkroppainen ja urheilullinen, hyväpalkkaisessa johtajantyössä...
Näinpä. Kyseessä on mun kaveri ja mietin vaan että luuleeko naiset hänessä olevan jotain vikaa.. on siitä mulle itsellenikin joskus jutellut.Alkuperäinen kirjoittaja nimikko:kyllä on ja pahasti.Vikaa on myös sussa ja enemmän kun kyselet tollasta paskaa täällä.
Lähinnä työnarkomaanius oli ainoa voimakas huono puoli (ei kyllä sitten vapaa-ajalla pyörinyt kavereitten kanssa, vaan sen omisti kokonaan mulle, teki kotitöitä paljon jne.), tosin siitäkin pääsi suhteemme aikana aika hyvin eroon. Mutta tiedän, että aiemmat suhteet olivat kariutuneet hyvin paljon sen vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja ken:miks on ex? oliko jotenkin muuten outo?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuulostaa mun exältä, paitsi se tuskin oli ollut kenenkään kanssa noin pitkään.
Itseasiassa oli aika paljon sitä, mitä markkina-arvoteoriassa alfauroksella tarkoitetaan: komea, hyväkroppainen ja urheilullinen, hyväpalkkaisessa johtajantyössä...
On sullakin tyhmä kaveri.Vramaan yhtä lukutaidoton ku sinäkin.Alkuperäinen kirjoittaja älämölö:Näinpä. Kyseessä on mun kaveri ja mietin vaan että luuleeko naiset hänessä olevan jotain vikaa.. on siitä mulle itsellenikin joskus jutellut.Alkuperäinen kirjoittaja nimikko:kyllä on ja pahasti.Vikaa on myös sussa ja enemmän kun kyselet tollasta paskaa täällä.
Parempi lukutaidoton, kuin kirjoitustaidoton.Alkuperäinen kirjoittaja nimikko:On sullakin tyhmä kaveri.Vramaan yhtä lukutaidoton ku sinäkin.Alkuperäinen kirjoittaja älämölö:Näinpä. Kyseessä on mun kaveri ja mietin vaan että luuleeko naiset hänessä olevan jotain vikaa.. on siitä mulle itsellenikin joskus jutellut.Alkuperäinen kirjoittaja nimikko:kyllä on ja pahasti.Vikaa on myös sussa ja enemmän kun kyselet tollasta paskaa täällä.