Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Ei jos kuoressa on vain yksi nimi eikä avec mainintaa.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Kutsuisiteko itse vain toisen kaikista perheistä?
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Kutsuisiteko itse vain toisen kaikista perheistä?
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Ei jos kuoressa on vain yksi nimi eikä avec mainintaa.
Näin.
Alkuperäinen kirjoittaja Misty:Kutsu kuin kutsu on avec jos siinä niin lukee. Muuten ei, luonnollisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Hyvä että te muutkin olette tota mieltä
Me siis kutsuttiin häihin suvut ja kaverit.. Laitettiin kutsuihin aina molempien nimet +lapset.
Sitten tämä yksi ystäväni, joka on ollut vuosia ollut sinkku eikä ketään edes tapaillut... Hänen kutuun laitoimme hänen ja lapsensa nimen.
Yllätys oli aikamoinen kun äitini (jolle piti ilmoittautua ) kertoi että tämän ystävä oli ilmoittanut häne, lapsensa ja exänsä häihimme![]()
No, häät on siis juhlittu jo viime kesänä, mut jotenkin on jäänyt vaivaamaan että tekikö kaveri hölmösti vai olinko minä hölmö![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Hyvä että te muutkin olette tota mieltä
Me siis kutsuttiin häihin suvut ja kaverit.. Laitettiin kutsuihin aina molempien nimet +lapset.
Sitten tämä yksi ystäväni, joka on ollut vuosia ollut sinkku eikä ketään edes tapaillut... Hänen kutuun laitoimme hänen ja lapsensa nimen.
Yllätys oli aikamoinen kun äitini (jolle piti ilmoittautua ) kertoi että tämän ystävä oli ilmoittanut häne, lapsensa ja exänsä häihimme![]()
No, häät on siis juhlittu jo viime kesänä, mut jotenkin on jäänyt vaivaamaan että tekikö kaveri hölmösti vai olinko minä hölmö![]()
Jospa sinkkuäidille oli siis löytynyt sulhanen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:EI OLE AVEC, ilman erillistä merkintää avec.
Minua niin riepoo juntit, jotka ei tajua edes yksinkertaistakaan etikettisääntöä!
Alkuperäinen kirjoittaja Umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Hyvä että te muutkin olette tota mieltä
Jospa sinkkuäidille oli siis löytynyt sulhanen?