Näin.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Ei jos kuoressa on vain yksi nimi eikä avec mainintaa.
en ku laittasin niiden nimet kutsuun jotka on tervetulleitaAlkuperäinen kirjoittaja heh:Kutsuisiteko itse vain toisen kaikista perheistä?
No en kutsuisi, mutta fakta on että jos kutsun päällä lukee "Matti Meikäläinen" niinse tarkoittaa vain Mattia eikä Maijaa tai lapsia. Siitäkin huolimatta, että sinä et kutsuisi vain yhtä perheenjäsentä.Alkuperäinen kirjoittaja heh:Kutsuisiteko itse vain toisen kaikista perheistä?
samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Näin.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Ei jos kuoressa on vain yksi nimi eikä avec mainintaa.
NäinAlkuperäinen kirjoittaja Misty:Kutsu kuin kutsu on avec jos siinä niin lukee. Muuten ei, luonnollisesti.
Jospa sinkkuäidille oli siis löytynyt sulhanen?Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Hyvä että te muutkin olette tota mieltä
Me siis kutsuttiin häihin suvut ja kaverit.. Laitettiin kutsuihin aina molempien nimet +lapset.
Sitten tämä yksi ystäväni, joka on ollut vuosia ollut sinkku eikä ketään edes tapaillut... Hänen kutuun laitoimme hänen ja lapsensa nimen.
Yllätys oli aikamoinen kun äitini (jolle piti ilmoittautua ) kertoi että tämän ystävä oli ilmoittanut häne, lapsensa ja exänsä häihimme![]()
No, häät on siis juhlittu jo viime kesänä, mut jotenkin on jäänyt vaivaamaan että tekikö kaveri hölmösti vai olinko minä hölmö![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Umbrella78:Jospa sinkkuäidille oli siis löytynyt sulhanen?Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Hyvä että te muutkin olette tota mieltä
Me siis kutsuttiin häihin suvut ja kaverit.. Laitettiin kutsuihin aina molempien nimet +lapset.
Sitten tämä yksi ystäväni, joka on ollut vuosia ollut sinkku eikä ketään edes tapaillut... Hänen kutuun laitoimme hänen ja lapsensa nimen.
Yllätys oli aikamoinen kun äitini (jolle piti ilmoittautua ) kertoi että tämän ystävä oli ilmoittanut häne, lapsensa ja exänsä häihimme![]()
No, häät on siis juhlittu jo viime kesänä, mut jotenkin on jäänyt vaivaamaan että tekikö kaveri hölmösti vai olinko minä hölmö![]()
Me too! :headwall: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:EI OLE AVEC, ilman erillistä merkintää avec.
Minua niin riepoo juntit, jotka ei tajua edes yksinkertaistakaan etikettisääntöä!
Olkoon vaikka aviomies, mutta ukkoa ei oltu kutsuttu.Alkuperäinen kirjoittaja Umbrella78:Jospa sinkkuäidille oli siis löytynyt sulhanen?Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Hyvä että te muutkin olette tota mieltä
Kaupallinen yhteistyö: Storytel