Onko teidän miehet ollu ekassa neuvolassa mukana?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
meillä
Mies oli sillon työttömänä kun esikoista odotettiin ja oli melkein joka käynnillä mukana. Oli ihan innoissaan myös. Mutta näin käsitin että kovin yleistä moinen ei oo.

vieras
Mulla ei oo ollu ikinä neuvolassa mies mukana. Ainut missä on ollut on ultra (silloin ei ollut täällä kuin ainoastaan keskiraskauden ultra). Minusta olisi ollut hassua että mies on siellä neuvolassa mukana.

SD
sillon ekan kerran oli ihan kiva ettei tarvinu emnnä yksin kun ei tienny yhtään mitä tapahtuu mutta sen jälkeen noi neuvolakäynnit on ollu mulle semmonen mun juttu. ja onneks meitä ei ole haitannu. oli kiva saada mennä juttelee mistä vaan, intiimiasioistakin.

muistaakseni siihen ihan ekalle neuvolakäynnille ei päässyt mukaan, tais olla töissä, mutta muuten oli kyllä usein mukana neuvolakäynneillä. se eka kerta ei muistaakseni kovin "kummonen" ollutkaan, mutta muuten oli kiva kun tykkäs lähtä mukaan aina kun vaan pääsi. :)

kukkanen1984
meillä mies oli yhden kerran neuvolassa mukana, yksityisella varhaisultrassa oli, ja rakenne ultrassa ja siin niskapoimu ultrassa oli. ja loppuraskaudesta oli kun käytiin kääntymässä kun en liikkeitä tuntenut. ja toki synnytyksessä. ja nyt oli kun oli 4kk lääkärineuvola

Yhteistyössä