E
etsin miestä
Vieras
Minulla oli ilmoitus netissä ja alusta lähtien olen rehellisesti kertonut tilanteestani. Itse asiassa itse bongasin tuon miehen, joka itse jo eronnut. Itse olen vielä lasteni kanssa saman katon alla lasten isän kanssa mutta ero siis vireillä. Ollaan pidetty päivittäin yhteyttä tekstiviestein, juteltu puhelimessa ja kirjoiteltu netissä. Ihan vakavissaan kumpikin on etsimässä elämänkumppania ja ollaan rehellisesti juteltu minunkin tilanteestani. Vielä ei olla tavattu, mutta aiotaan tavata.
Onko mies oikeasti kiinnostunut minusta, jos haluaa tavata? Ei ole mitenkään kiirehtimässä eli tapaaminen jäänee varmaan kesään mikä on minusta hyvä juttu. Jos minusta ei kuulu, hän kyselee jo tekstarilla. Olen nähnyt kuvankin ja olen kyllä hiukan ihastunutkin
Voisiko mies olla ihastunut minuun vaikkei ole sitä sanonut, enkä minä hänelle 
Onko mies oikeasti kiinnostunut minusta, jos haluaa tavata? Ei ole mitenkään kiirehtimässä eli tapaaminen jäänee varmaan kesään mikä on minusta hyvä juttu. Jos minusta ei kuulu, hän kyselee jo tekstarilla. Olen nähnyt kuvankin ja olen kyllä hiukan ihastunutkin