Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:voi olla...
vilautan vilautanAlkuperäinen kirjoittaja BreeV:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:voi olla...
pianhan se nähdään
kai sä meillekin vilautat..???
son kuulemma koko selän mittainen ja 5cm paksu...Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:minkäs tatskan fjonga laitattaa??
mä tarkennat et alaselän levyinenAlkuperäinen kirjoittaja BreeV:son kuulemma koko selän mittainen ja 5cm paksu...Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:minkäs tatskan fjonga laitattaa??
ai se ei ookkaan pystyssä :/Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mä tarkennat et alaselän levyinenAlkuperäinen kirjoittaja BreeV:son kuulemma koko selän mittainen ja 5cm paksu...Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:minkäs tatskan fjonga laitattaa??
juu ei... mut tripaali se ei tuu olemaan!Alkuperäinen kirjoittaja BreeV:ai se ei ookkaan pystyssä :/Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mä tarkennat et alaselän levyinenAlkuperäinen kirjoittaja BreeV:son kuulemma koko selän mittainen ja 5cm paksu...Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:minkäs tatskan fjonga laitattaa??
noup tätä ette varmana arvaa ja pölijänä saatatte pitääAlkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:lohikäärme???
sellasen mä haluaisin alaselkään. =)
kärmes?? jättimäinen... katkarapu??? putkiradio?? öö... mitäs muuta pitkää ja paksua sitä on olemassa.. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:noup tätä ette varmana arvaa ja pölijänä saatatte pitääAlkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:lohikäärme???
jättikokoinen kyrpä??Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:noup tätä ette varmana arvaa ja pölijänä saatatte pitääAlkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:lohikäärme???
veit jalat suustani, jättimoloa mäkin veikkaan mut en kehdannut vaan sanoa ääneen :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:jättikokoinen kyrpä??Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:noup tätä ette varmana arvaa ja pölijänä saatatte pitääAlkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:lohikäärme???
B)
noupAlkuperäinen kirjoittaja BreeV:veit jalat suustani, jättimoloa mäkin veikkaan mut en kehdannut vaan sanoa ääneen :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:jättikokoinen kyrpä??Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:noup tätä ette varmana arvaa ja pölijänä saatatte pitääAlkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:lohikäärme???
B)
no mikä majava se sitten on??? tarviiko tässä tosiaan ootella lauantaihin??Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:noupAlkuperäinen kirjoittaja BreeV:veit jalat suustani, jättimoloa mäkin veikkaan mut en kehdannut vaan sanoa ääneen :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:jättikokoinen kyrpä??Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:noup tätä ette varmana arvaa ja pölijänä saatatte pitääAlkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:lohikäärme???
B)
Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:oisko tuo?? B)
Lupaat vaan...Alkuperäinen kirjoittaja BreeV:Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:oisko tuo?? B)
voi hemmetti, tukkapöllyä sullekin :headwall: