Näinpä.Alkuperäinen kirjoittaja so last season:Ei tatuointi oo koskaan seksikäs, varsinkaan naisella. Suurin turn off rinnassa.
joo, tuli oikosulku että onko se lapaluu vai hartia enkä ruusua ole ottamassakaanAlkuperäinen kirjoittaja neiti dina:b tarkottaa varmaan lapaluuta? riippuu ihan tatskasta. Nilkkatatskojen kans tarkkana, menneinä aikoina maksullisilla naisilla on ollu nilkkaruusuja
mulla on lapaluussa ja minusta se on paras mahdollinen paikka jos on sellanen pienempi kuva kyseessä. käden asento pikkasen venyttää sitä kuvaa, mutta mulla ainakin on sellanen ettei oo mitään väliä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:joo, tuli oikosulku että onko se lapaluu vai hartia enkä ruusua ole ottamassakaanAlkuperäinen kirjoittaja neiti dina:b tarkottaa varmaan lapaluuta? riippuu ihan tatskasta. Nilkkatatskojen kans tarkkana, menneinä aikoina maksullisilla naisilla on ollu nilkkaruusuja
mun pitää joskus baarireissulle oikein miettiä että minkä paidan nyt laittas että tatska näkyy mulla on sydänaiheinen, pikkasen tribaaliin päin mutta ei kuitenkaan sinne kaveri suunnitteli sen mulle aikoinaan, en viitsi laittaa kuvaa kun en halua tunnistautua.Alkuperäinen kirjoittaja ap:selkä ja nilkka ehkä helpoimmat piilottaa, kun on vanha ja kurttuinen... olkapää ei jotenkin vain innosta..:/