onko tässä nyt mitään järkeä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sasu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sasu"

Vieras
olen yh-äiti ja ihastunut erääseen mieheen.. ollaan tässä jo seurusteltu nelisen kuukautta ja kaikki toistaiseksi menny ok.. mutta se mies on oikeesti narsisti,en luota häneen juuri ollenkaan,mutta silti rakastan,ehkä turhan voimakas sana,pidän tästä miehestä erittäin paljon.. meillä on aina mukavaa yhdessä,hän tulee lasteni kanssa toimeen todella hyvin ( siitä olen iloinen ), hän on päällepäin aivan täysellinen pakkaus.. mutta tiedän,että hän voi ennemmin tai myöhemmin tehdä paskamaiset mulle.. onko tää nyt sitä et mä junnaan tässä mun omassa luulossani,että tää mies tulee vielä satuttaa mua ( hällä on ollut sellaista historiaa joskus,pettämistä yms ).. olen kyllä aikaisemmassa suhteessani pettäny myös.. pitäiskö mun vaan nauttia tästä onnesta kun sitä on..? vai pitääkö mun alkaa tekemään päätöksiä pitkällä tähtäimellä..? olen todella,todella,todella onnellinen tällä hetkellä,mutta luulen, HUOM. LUULEN,että mulle käy vielä huonosti.. pitäiskö mun vaan nyt nauttia ja jos huonosti käy murehtia silloin vasta..
ja toinen,että mä muutan lasteni kanssa toiselle paikkakunnalle kesäkuussa ja tää mies jää tänne töittensä takia.. meillä olisi 100km välissä (ainak,in toistaiseksi,hän on puhunut myös haluavansa muuttaa kyseiselle paikkakunnalle heti kun työnsä sen sallii..) onko tässä yhtään mitään järkeä..? miks aina pitää rakastua renttuihin? mitä sinä tekisit tässä tilanteessa.. tiedät että mies on aina tähän asti ollu renttu,mutta rakastat tätä siitä huolimatta.. vielä ei ole paskaa satanu niskaan.. väliin tulee vielä jossain vaiheessa 100km.. ONKO TÄSSÄ MITÄÄN JÄRKEÄ?!
ainakaan tässä mun tekstissä ei ole mitään järkeä kun nopeasti kirjoitan mitä päähäni juolahtaa :D

En kattois näillä elämänkokemuksilla ees sekuntia tuommosta miestä vaikka kuinka ihastuttais. Parempiaki on olemassa. Nyt ehkä vielä helppo päästää irti, myöhemmin luultavasti ei. Mut narsisti? Miten se on narsisti? Koska pettää? Tehny jotaki muuta paskaa?

Mut toisaalta seki että kannattaa uskaltaa luottaakki joskus, eikä vaan olla valmiiksi kynnet pystyssä lemppaamassa ukkoja heti ko eka virhe tai vika ilmaantuu. Mut nii, pettäjä on kai aina pettäjä, varsinki jos ei edellisen suhteen ongelmia ole hoitanu pois, ne siirtyy seuraavaan... Kuten ilmeisesti sullaki, koska sulle tuntuis luottaminen olevan vaikeaa.

Lueskelin vähän rivien välistä, enkä siis väitä mittään enkä pistä sanoja sinun suuhun, mietiskelen vaan....

Vai narsisti..mikä tekee miehestä narsistin? Jos oikeasti tietäisin jonkun diagnoosiksi narsismin; miksi ihmeessä hetkeäkään miettisin lasteni olevan sellaisen kanssa tekemisissä?

[QUOTE="Huh";22740306]Vai narsisti..mikä tekee miehestä narsistin? Jos oikeasti tietäisin jonkun diagnoosiksi narsismin; miksi ihmeessä hetkeäkään miettisin lasteni olevan sellaisen kanssa tekemisissä?[/QUOTE]

Mullekki jäi vähän pimentoon että mitenkä se mies on narsisti, siis millä perusteella...

Yhteistyössä