Onko tässä nyt jäänyt kesä välistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huhtikuussa ei tartte vielä kesä ollakkaa..

Työ ootta tottunu liian hyvään kun nyt jo rutistaan et pitäs olla aurinkoista ja suurinpiirtein hellettä..Kattotaa ens kuussa sitten uudestaan.. :p

"lunta tulvillaan on raikas talvi sää..." kohta taitaa olla sitten joulu :D
Kesä on tältä vuodelta peruttu!! ;)

Meillä on tullut eilisestä illasta saakka taivaantäydeltä lunta ja tulee yhä edelleen...

Huhtikuussa ei tartte vielä kesä ollakkaa..

Työ ootta tottunu liian hyvään kun nyt jo rutistaan et pitäs olla aurinkoista ja suurinpiirtein hellettä..Kattotaa ens kuussa sitten uudestaan.. :p
Muistan ensimmäisen kevään täällä "etelässä" kun pääsin jo huhtikuun puolivälissä heittämään talviturkin pois järvivedessä. Eikä ollut mikään avanto kyseessä. :D

[QUOTE="hastur";26097863]Sitten kun se kesä tulee niin kaikki huutaa voi kun tulis talvi, ei tätä lämpöä kestä [/QUOTE]

:laugh:

Just näin :D Ihminen on siitä kumma otus, ettei ole KOSKAAN tyytyväinen vallitsevaan säätilaan ;)

Ei haittaa vaikka lunta sataa, jospa sitten syksystä jatkuis pidempään kesäiset säät ;) t. kesälomansa elokuussa pitävä :D

[QUOTE="hastur";26097863]Sitten kun se kesä tulee niin kaikki huutaa voi kun tulis talvi, ei tätä lämpöä kestä [/QUOTE]
En todellakaan huutele talven perään. Viileämpien ilmojen perään kylläkin. En ole mikään pakkas- tai helleihminen...

Minä en oo ikinä valittanu lämmöstä, en ikinä. Enkä valita.

[quote="aamuvirkku";26097890]vähänkö ois siistiä! Ei syksy, mut uus talvi tähän väliin :dd

mä oon se, joka valittaa kesällä kuumasta! \o[/quote]

nouuuuuu!!!!!!!

[QUOTE="vieras";26097842]Ei mun mielestä viikkoa ennen vappua nyt sentään ihan lunta tarvitsisi vaakasuoraan sataa. Vaikka ei nyt hellettäkään olisi, mutta jos nyt ei lumipyryä.[/QUOTE]

Monta vappua on eletty Espoossa räntäsateessa.

Unohdatte että normaalisti kevät tulee Suomeen siinä huhti-toukokuun vaihteessa vasta. Maaliskuu on ihan talvikuukausi ja huhtikuussa tulee monasti lunta.

[QUOTE="joo";26097882]Minä en oo ikinä valittanu lämmöstä, en ikinä. Enkä valita.[/QUOTE]

Eihän siitä saakaan valittaa, vaan pitää nauttia, vaikka olisi +40 varjossa ja sairastaisi jotain sydänsairautta tms. koska Suomessa lämmin ilma kesällä on todella harvinaista!! =)

Hyvä vaan, lisää lunta ja viimaa! Pysyy nuo kushoususet ikiruskeat kaljankittaajat poissa ihmisten silmistä. Saa istua puistoissakin ihan rauhassa, haistellen raitista ilmaa. Yksin...lumisateessa...jee;)

Täällä on pyryttänyt lunta koko päivän, eikä minua haittaa yhtään. Huhtikuu vasta, ei kuulu lämmintä ollakaan. Vasta tämä meidän tie on paljastunut jään alta, vaikka paikoittain onkin vielä sohjossa. Mikäpä tässä on ollessa. Ei se kesä nyt niin ihanaa ole. Hikoilua ja tuskailua, kun ötökät kiusaa. Kivaa sinne juhannukseen asti, sitten saisi jo loppua.

Yhteistyössä