Onko tässä liikaa lahjoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tässä siis kaikki mitä saa 5-vuotias, isoveljelle saman arvosta lahjoja.

star wars miekka
star wars naamari
lego hauskat ajoneuvot
peruslegoja+kattotiiliä ja ovia
mario bros pehmo
paavo pesusieni pehmo
trash back lakaisukone
angry birds pussilakanasetti
2x wii peli
pyjama

Tässä siis itse ostamat sekä molempien isovanhempien antamilla rahoilla ostetut.

yhteiseksi isoveljen kanssa vielä toinen ohjain wii konsoliin ja 2 dvd:tä

Jotenkin vaan tuli morkkis tuosta tavaramäärästä, en nyt tiedä onko tossa liikaa mutta vannoin viime joulun jälkeen että joku roti tänä vuonna lahjojen hankinnassa.

[QUOTE="vieras";27651891]Tässä siis kaikki mitä saa 5-vuotias, isoveljelle saman arvosta lahjoja.

star wars miekka
star wars naamari
lego hauskat ajoneuvot
peruslegoja+kattotiiliä ja ovia
mario bros pehmo
paavo pesusieni pehmo
trash back lakaisukone
angry birds pussilakanasetti
2x wii peli
pyjama

Tässä siis itse ostamat sekä molempien isovanhempien antamilla rahoilla ostetut.

yhteiseksi isoveljen kanssa vielä toinen ohjain wii konsoliin ja 2 dvd:tä

Jotenkin vaan tuli morkkis tuosta tavaramäärästä, en nyt tiedä onko tossa liikaa mutta vannoin viime joulun jälkeen että joku roti tänä vuonna lahjojen hankinnassa.[/QUOTE]

Kuulostaa hyvälle.
Hyvää joulua pikkumiehelle, isoveljelleen ja teille muillekin.

:)

voi kiitos, voin siis hyvällä omalla tunnolla paketoida :) Jotain suklaata laitan kyllä lisäksi. Ja kun ajattelee että meillä ei ostella leluja muulloin kuin synttäreillä ja jouluna, niin kai sitä silloin voi vähän revitellä.

ap

Oikein hyvä määrä ja mun mittapuunmukaan aika pieni määrä :D mä ostan tohon lisäksi aina jotain käyttövaatetta.

Joten hyvällä omallatunnolla vaan lahjat pakettiin =)

Mun mittapuulla tossa on todella paljon tavaraa - ja oma 5-vuotias ei tekis pehmoilla mitään. Mutta kukin tyylillään tietty, nyt ei oma kulutusjuhla ahdista läheskään yhtä paljoa kun luki tän ketjun kommentit :D

Yhteistyössä