Onko tanssiminen ja halailu tai kevyt suukko pettämistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sade"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sade"

Vieras
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että kuinka moni asettaisi pettämiseksi vastaavan tilanteen; humalassa tanssii lähekkäin entisen työkaverinsa kanssa ja antaa miehen kopeloida takamusta ja suukottaa hyvästiksi baarista lähteissään? Siis naimisissa oleva naisen käytöksessä, onko tämä jo pettämistä??

No ei. Tai riippuu mikä siinä on takana. Tuo takamuksen kopelointi menee liian pitkälle, mutta pieni pusu huulille ei ole pettämistä, sitähän tehdään myös hyvien ystävien kesken. Kerran jouduin baarissa katselemaan eksäni (silloinen nykyinen) tanssimista ja hinkkaamista toisen naisen kanssa, ja vasta kun eksäni alkoi kourimaan naisen persettä kävin repimässä äijän pois keskusteluun. Sen käytös oli musta erittäin epäkohteliasta mun nenän edessä.

Jokainen pari määrittelee itse mikä on pettämistä ja mikä ei. Tanssiminen lähekkäin ei ole pettämistä. Tai muutoin Pesky Pixie ja mun mieheni ovat yhdessä pettäneet mua :laugh:

Tuo takapuolen kopelointi on vähän siinä rajamailla...en mä sitä nyt ihan pettämiseksi laske, mutta en toivoisi että kumppanini hipelöisi kenekään takapuolta tai antaisi hipelöidä omaansa.

Kevyt suukko suulle on kyllä jo mielestäni varpaalla sen rajan yli astumista. Ei moinen johtaisi eroon, mutta helkutin pitkiin keskusteluihin kyllä.

On minusta kyllä pettämistä. Ei parisuhteessa elävän ihmisen normaalikäytökseen edes humalassa saisi kuulua toisten kanssa "kevytkään" suukottelu, eikä takapuolen lääppiminen. Ne asiat kuuluu hoitaa kumppanin kanssa. (Ellei sitten parisuhteessa ole sovittu että on "lupa" leikkiä muiden kanssa...)

No en mä tykkäis nähdä että mieheni tekee niin. Tuntuis tosi pahalta. Joten en itsekään lähde tuolle linjalle.

Mulla on aika tiukka linja kai...vaan kun on "nuoruudessa" (20+) tullut petetyksi ja taas toisaalta ollut pettäjäkin, niin kyllä ne linjat nykyään on kovinkin selvät.

Tuo on niin moninainen juttu ettei siihen suoraan voi vastata että on tai ei. Se riippuu ihan siitä miltä se tekistä tuntuu ja toisaalta siltikään ei.. Siis jonkun kanssa voi tanssia lähekkäin ja tyyppi on sinulle aivan yhdentekevä, joten et ajattele pettäväsi mitenkään, mutta puolisosi voisi silti älähtää asiasta jos tietäisi. Sitten voit tanssia lähekkäin jonkun kanssa ja himoita häntä hirveästi, mutta et etene asiassa ja itse olet sitä mieltä, että et pettänyt, mutta jos sanoisit puolisollesi että olisin kyl pannu jos en olis varattu niin kuuloistasihan se pettämiseltä, eikö? Että loppujen lopuksi, vaikka parisuhteessa olis sovittu mitä vaan ja tietää mikä on toiselle liikaa niin itsetä se homma on kiinni. Jos iskee morkkis niin silloin kai on mennyt liian pitkälle.

musta vastaus on siinä kun kysyt itseltäsi että sallisitko käytöksen miehellesi...ja ennen kaikkea kun mietit miltä sen sinusta tuntuisi jos miehesi tanssisi "tappituntumassa" naisen kanssa joka hiplaisi häntä ja sitten mies vielä moiskauttaisi sen kevyen suudelman naiselle.

Minä en tuota kestäisi katsoa.

Mielestäni ei ihan varsinaisesti pettämistäkään ole, mutta kuitenkin todella paheksuttavaa. En todellakaan sietäisi mieheltäni noin epäkunnioittavaa käytöstä :)

Ystävän halaaminen ja poskisuukkokin vielä on ihan ok, sekä yhdessä tanssiminen, mutta kaikenmaailman hinkuttaminen ja kopelointi on aika tökeröä.

Ei ole pettämistä. Elämästä ja viihteellä olosta pitää nauttia, pieni flirtti tuo tylsään arkeen piristystä. Kyllä te nuoret tän tajuatte kun ikää tulee lisää ja niitä yhteisiä vuosia on takana kaksnumeroinen luku.

Edellisessä parisuhteessa me hyväksyimme tuollaisen ja yllätys yllätys se suhde kaatui siihen että molemmat pettivät kunnolla. Eli ainakin meillä nälkä kasvoi syödessä.

Tanssimista en nykyäänkään katso pettämiseksi, koska se voi olla vain tanssimista. Enemmän se riippuu siitä mikä ajatus on päässä, eli jos tanssin kokee esileikkinä niin kyllä se silloin on pettämistä.

Mulle tuo pettämistä.

Mun mielestäni pettämistä on kaikki sellainen, mitä ei voi kertoa puolisolle tai tehdä puolison nähden. Ja tietenkin sellainen, mitä ei itse toivoisi puolisonsa tekevän. Ap:n kuvailema tilanne on pettämistä. Jos tuolle tielle lähtee, että tuoon ok, niin kohta mennään sitten pidemmälle. Näin se menee usein.

Oon aina ajatellu, että se on sallittua minkä voin miehelleni kertoa. Ajattelen rajat myös siten, miten toivoisin mieheni vastaavassa tilanteessa toimivan.

Eli jos sallin miehelleni lähekkäin tanssimisen, voin toimia myös itse niin.
Jos sallin miehelleni toisen suukottelun, voin myös itse toimia niin.
Jos sallin miehelleni toisen takamuksen kähmimisen tai kähmittävänä olemisen, voin myös itse toimia niin.

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon bilettäjä;23407294:
Ei ole pettämistä. Elämästä ja viihteellä olosta pitää nauttia, pieni flirtti tuo tylsään arkeen piristystä. Kyllä te nuoret tän tajuatte kun ikää tulee lisää ja niitä yhteisiä vuosia on takana kaksnumeroinen luku.

Ja juurikin toisin päin. Sulta on vaan menovaihe jäännyt elämättä. Jos suhteen piristys pitää hakea siitä että vieras ukko hinkkaa siun persausta niin kyllä ollaan silloin jo lähellä pettämistä...siitä se pikku hiljaa lipuu petoksen tielle.

Ja puhun kokemuksesta ja noita yhteisiä vuosi oli takana 12 ... Ja kappas vaan musta tuli pettäjä. Ei pitänyt, ei tietenkään "kuhan vaan hain hieman flirttiä arkeen". Vaan kun tilaisuus tekee varkaan vallankin jos oma suhde on kulahtanut (ja kun sen oli jo nuorena aloittanu). Hitto kun olisin häröilyt ja huomion haut hoitanut jo ennen pitkää suhdetta niin ei olis tarttenut pettää toista eikä myöskään rikkoa itseään pettämällä.

Sitä voi tuudittautua siihen että tollainen on ok - kunnes sen tekeekin toinen sinulle.

Yhteistyössä