Onko Tampereelle tapaamisia suunniteltu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olen uusi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olen uusi

Vieras
Olen uusi täällä ja kunhan keksin tunnukset, yritän uusiks rekisteröintiä. Onkos Tampereen suunnalle mitään tapaamisia tulossa? Olisi kiva trehvata muitakin mammoja ja vaaveja. ite oon 28v (kohta 29) ja poika 10kk.

Tervepä terve!!

Voitaishan me kahville jonnee mennä, löytyykö innokkaita mukaan?? Ja antakaa paikasta ehdotuksia, joku jonne on helppo mennä rattaiden kaa ko mun tarvii tää neitokain ottaa mukaan ;)

Mäkin haluan mukaan! =)
Edelliseen tapaamiseen mä en päässyt. Tuo lasten kanssa meno olisi kiva juttu, mä pääsen aika huonosti kuljeskelemaan ilman tuota poikaa.

minä mukaan myös tahdon...mutta taidan suosista ottaaa vain esikon mukaa. Koskarin alakerta vois olla iha kiva paikka...ku ei taida tampereella olla sisätiloissa mitää muuta paikkaa..Ulkona on hiukka viileää olla varsinki jos onpi vauveleita mukana. Mutta ilman lapsii tapaaminenkii onnistuu

:D

:wave: Mukana!
Koskarin "leikkipuistoa" olisin minäkin ehdottanut. Leikkiviltä lapsilta maksaa muistaakseni 3,5?. Rattaissa tai sylissä olevista ei luonnollisesti mene maksua. Ja kai siellä nyt edes pienimmät saavat omilla eväillä olla? :whistle:
Kuka innokas rupeaisi organisoimaan? :)