Onko tämäntyylinen deitti-ilmoitus hyvä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja grynderi123
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

grynderi123

Vieras
Ajattelin kalastaa vähän netin puolella vaihteeksi, ku ei jaksa baariin enää tässä iässä raahautua. Oon vähän kahden vaiheilla, että pitäskö alkaa jaarittelemaan ummet ja lammet tähän tyyliin:

V

vai tehoaako suara paremmin:

hiphei

Mä en laittas tollasta ekan tyylistä, jos se ei kuitenkaan sit oo luontevan kuulosta, mut toisaalta ei toi toka oikeen tarjoo muuta kun pärstän. Tossa ekassa on nyt joku suht pellen olonen tyyppi mut tajuutte idean :)

Eli lyhyt vai yksityiskohtanen?

Kiits

Kumpikin yhtä kamalia, ihan ääripäitä. Ekaa en jaksanut edes lukea, toinen oli kyllä lyhyt mutta kuivakka. Jotain omaperäisempää tuolta väliltä suosittelisin. Onneksi mun ei tarvitse ikäisiäsi enää kalastella, en siis ole oikea ihminen tähän edes vastaamaan :D

Miten olisi siltä väliltä? Kuvallinen+ jonkun verran tekstiä?
Mitään romaania ei tarvitse kirjoittaa..

Tuo ensimmäinen oli ihan hirveän pitkä, puuduttava.
Jos menisi ekoille trefffeille, niin mitä puhumista jää kyseisellä henkilöllä?

Toinen taas liian lyhyt, ei kertonut mitään jännää/erikoista itsestään.
Eipä erottunut mitenkään massasta..

Höh, ihme reaktioita ihmisillä.
Mä en ole koskaan nettideittaillut enkä tiedä minkälaisia noi ilmoitukset yleensä on mutta mä tykkäsin ensimmäisestä.
Jos en asuisi toisella puolella Suomea, voisin olla hyvinkin kiinnostunut. :D
Ajatukset ja huumorintaju osui sen verran yksiin, että voisin kuvitella meidän tulevan hyvin juttuun.

Ensimmäinen ilmoituksessaan kokoajan jaarittelee ja selittelee. Jotenkin tulee mieleen mammanpoika joka hakee hyväksyntää.Toinen henkilö on häntäheikkimäinen. :(

liian pitkä tuo sepostus, en lukisi. en jaksaisi. kolme kappaletta on max. itse sain mieheni kirjoittamaan minulle ihan parilla lauseella. kerroin itsestäni pari asiaa (ikä, sukupuoli, vapaa, paikkakunta ja opiskelija, hänestä toivoin itsestään huolta pitävää, mielenkiintoista, mukavaa miestä.)

Liikaa jos kirjoittaa, voi ulkopuoliset tunnistaa deitti-ilmoituksesi, minusta pitää pysyä anonyyminä. kyllä sitä huomaa mesessä/puhelimessa onko toinen tapaamisen arvoinen kunniallinen ihminen, joka haluaa samanlaista suhdetta kuin sinä.

tapasimme viikon kuluessa ensiviestistä, roihahti ensi näkemällä, rakkaus vaan lisääntyy. :)

kannattaa ehdottomasti etsiä paria muualta.

Yhteistyössä