Onko tämä varastamista ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Sain mieheltäni rahaa ruoan ostoksiin.Jäi rahaa ostosten jälkeen 10e.En koko päivänä ole ehtinyt syödä,kiirettä töissä,alkoi heikottaa.(Tämä tapahtunut eilen)
Ajattelin käydä heses ostaa isot ranskalaiset kun se kaupan vieressä.
Illalla annoin kuitit ja loppurahat takaisin.
Mies sanoi hesessä käyminen hänen rahoillaan on varastamista.
Olisi pitänyt kysyä lupaa soitoin tai viestein.
Nyt sitten pukkasi minulle lapun jossa olen hälle velkaa hesessä syömisestä.
Ja minä haistatin ukolle muuten pitkät paskat ! Ei ihan normaalia käytöstä.

Siis kyttääkö sun mies kaikki kuitit kun käyt kaupassa? Aikamoinen luottamuspula jos pitää kuititkin antaa takasin. Vaikea samastua tuohon kun itse olen meillä se, joka tienaa ja joka myös käy kaupassa joten saan tehdä rahoillani mitä lystään enkä ole niistä tilivelvollinen kellekään. Mutta jos nyt vaikka antaisin miehelleni rahaa ja pyydän käymään kaupassa, niin ei mua kuitit kiinnostais. Tietty jos olisin antanut satasen ja se tuo yhden maitopurkin, niin voisin hiukan kysellä rahojen perään :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Eims Baum:
EIkö sulla ole omaa rahaa?

Eikö se avioliitossa mene niin jos toiselta loppuu niin toinen antaa.Minäkin päätin kun ukolta loppuu raha niin en auta ,marisen joka asiassa.

No mun mielestä on outoa, jos puolisoilla on rahat erikseen. Varsinkin jos se on noin tarkkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sini:
Mistä tässä on kyse, omista ja toisen rahoista? Lasketaanko teillä kulut puoliksi??
Ei ole varastamista, ehkä lainaamista mutta olisko sun pitänyt pyytää lupa??

Kulut kaikki menee puoliksi.Ei mielestäni meillä ole mitään sun tai mun rahoja.Niin se ukkokin saa multa rahaa jos hältä loppuu.
Mutta näköjään minun kohdallani on toisin. Näköjään ois pitänyt pyytää lupa.

Oltiin eilen autolla reissussa ja hain huoltikselta matkalla limsapullon. Itsella ei käteistä, joten otin miehen rahapussista 50euroa ja kas kummaa, ne loput jäi mun pussiin....;) Se on ihan vakiovitsi jo, ettei multa loppuja rahoja saa, kauheen kallista on aina mun ostokset =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sini:
Mistä tässä on kyse, omista ja toisen rahoista? Lasketaanko teillä kulut puoliksi??
Ei ole varastamista, ehkä lainaamista mutta olisko sun pitänyt pyytää lupa??

Kulut kaikki menee puoliksi.Ei mielestäni meillä ole mitään sun tai mun rahoja.Niin se ukkokin saa multa rahaa jos hältä loppuu.
Mutta näköjään minun kohdallani on toisin. Näköjään ois pitänyt pyytää lupa.

No sitten jos ukoltas loppuu rahat ja pyytää sulta, niin sanot vain että ei tipu, syö nälkääsi vaikka sanojasi kun olet siinä niin hyvä :D

Yhteistyössä