Onko tämä teidän mielestä pettämistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Petetty"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Petetty"

Vieras
Kyse lyhyestä seurustelusuhteesta jonka aikana kumppani laittanut koko ajan facebookissa ja puhelimella viestiä exälleen. Viesteissä lukee kulta, rakas jne. Kumppani on valmis pilaamaan seurustelusuhteensa jos vain saisi yhden yön exänsä kanssa. Exä lähettelee itsestään alastonkuvia kun niitä on kerran pyydetty. Moni lähetetty viesti seksisävytteinen ja rakkautta tunnustava.

Mun mielestä tuo on pettämistä, mutta mies oli eri mieltä. Hän ei kuulemma pettänyt mua. Ei ehkä fyysisesti, mutta petti kuitenkin. Onneksi pääsin eroon siitä miehestä, mutta sattuu edelleen kun tykkäsin miehestä niin paljon. :(

no ehdottomasti !
Mun mielestä paljon enemmän pettämistä ja satuttavaa, kuin esim joku pikapano puolitutun kanssa puiston puskassa.

Voimia sinulle ?
Kurjaa :/
Mutta, tuo mies ei ollut sinun arvoisesi, tuollaisia paskakasoja aina joukosta löytyy jotka eivät välitä kuin itsestään.

No huh.

Ihan sama onko kyse "pettämisestä", jos se ei sun mielestäsi mahdu suhteen piiriin, niin sittenhän se on luottamuksen pettämistä. Tietysti näistä jutuista on hyvä sopia suhteen alkaessa, että missä menee rajat, koska ihmisillä on eri tulkintoja. Mutta onhan toi nyt ihan naurettavaa toimintaa mieheltä, pettämisenä sitä itsekin pitäisin. Mun mielestä parisuhteessa ei tehdä tuollaista, ja jos tehdään, niin petetään luottamus.

Hyvä jos pääsit miehestä jo eroon. Tykkäsit siitä minkälaiseksi miehen kuvittelit, et siitä todellisesta miehestä.

• Tykkää
Reactions: mamacita_
"I'd rather hate you for everything you are
Than ever love you for something you are not."

On pettämistä. Unohda se mies, uskollisiakin on olemassa. Ainakin niin haluan uskoa. Ihan sama tuossa tilanteessa, ovatko oikeasti olleet fyysisesti yhdessä. Epäilen kyllä että mies valehteli siitäkin..

"I'd rather hate you for everything you are
Than ever love you for something you are not."

On pettämistä. Unohda se mies, uskollisiakin on olemassa. Ainakin niin haluan uskoa. Ihan sama tuossa tilanteessa, ovatko oikeasti olleet fyysisesti yhdessä. Epäilen kyllä että mies valehteli siitäkin..

Se exä asuu niin kaukana, että uskon etteivät ole panneet. Mies lopetti suhteemme, mutta sanoi, että katsotaan nyt ainakin viikko. Ei siis ollut varma haluaako lopettaa lopullisesti. Hän meni kuitenkin sen exän luo vajaa viikko eromme jälkeen. Pidän tuotakin pettämisenä koska mulle sanoi vielä paria päivää aiemmin, että ei vielä tiedä mikä meidän kohtalo on.

[QUOTE="a p";25239531]Se exä asuu niin kaukana, että uskon etteivät ole panneet. Mies lopetti suhteemme, mutta sanoi, että katsotaan nyt ainakin viikko. Ei siis ollut varma haluaako lopettaa lopullisesti. Hän meni kuitenkin sen exän luo vajaa viikko eromme jälkeen. Pidän tuotakin pettämisenä koska mulle sanoi vielä paria päivää aiemmin, että ei vielä tiedä mikä meidän kohtalo on.[/QUOTE]

Ihan kuin olisit tehnyt tästä samasta tilanteesta avauksen ennenkin? On tietty pettämistä, mutta liekö sillä väliä, jos suhteenne on kuitenkin jo loppu.

[QUOTE="a p";25239630]Mä en ole sellainen kuin te jotkut ilmeisesti olette, että tunteet saa pois nappia painamalla. Yksi painallus niin unohtuu rakkaus, loukkaukset ja petetyksi tuleminen.

Ei se toimi niin.[/QUOTE]

Hah. No ei se muillakaan niin toimi. Tavallaan pisti silmään tuo otsikointi, ikäänkuin niillä palstalaisten mielipiteillä tuosta pettämistä vai ei -jutusta olisi jotain väliä. Jos avaus olisi ollut otsikoitu tyyliin :"Haluan valittaa ja avautua", niin ehkä siihen suhtautuisi eri tavalla.

Kuulostaa niin tutulta. Ja tunteita ei tosiaan saa pois napia painamalla mutta muista kuitenkin se että on helpompaa erota nyt kuin vuoden tai kahden päästä. Etkä varmaan ton jälkeen pystyis mieheen luottamaan kuitenkaan.

[QUOTE="a p";25239806]Uskomatonta. Et sitten ilmeisesti edelleenkään tajua, että kaikki ei saa tunteita pois noin vain. Mä tunnen oloni niin hemmetin loukatuksi ja petetyksi. En mä tällaisen yli pääse iloisesti hymyillen kuten sä ilmeisesti teet. Onko sulla edes mitään tunteita mitään kohtaan?[/QUOTE]

Ei tähän vissiin voi vastata muuta, kuin: Olen spämmibotti.

No ei varmasti tunteita voi saada pois vain nappia painamalla... luulenpa että meidän monen reaktio oli vain se vihaisuus sitä miestä kohtaan ja puolustaminen sinua kohtaan: kaikkia haluaa sanoa että olet kokenut vääryyttä! Joskus tunteiden vallassa ihminen ei edes erota kuinka pahassa tilanteessa elää vaan sen huomaa vasta vuosien jälkeen. Toisaalta jos sitä ei tajua ollenkaan niin ajatusmaailma rakkaudesta ym. voi muuttua kieroutuneeksi ja alistuneeksi...sitä sitten sietää mitä vain, kun on sellaiseen oppinut. Ymmärrän kuitenkin tunteesi...rakastan miestäni syvästi ja mitä ikinä hän tekisikään niin en haluaisi mitään "jätä se sika idiootti" vastauksia. Mutta niin se vaan menee, että muut ulkopuolisena näkevät monesti tilanteen realistisemmin.

Oli tuossa suhteessa muutakin huonoa ja kun olin tehnyt päätöksen, että mä en miehen päätöstä odota vaan jatkan elämääni, niin tunsin oloni helpottuneeksi. Mies on voimakas luonne ja alkoi olla jo ahdistavaa kun tuntui etten saa sanoa mitää mistään vaan kaikki on vain nalkuttamista. Aivan kuin mulla ei olisi saanut olla mielipiteitä ja omaa tahtoa.

Enää en huolisi miestä takaisin mistään hinnasta, mutta sattui ja sattuu edelleen se, että tulin petetyksi.

Mitä väliä sillä on mitä muut ajattelee? Jos se on omasta mielestäsi pettämistä, niin se on. Jokainen ihminen/pari määrittelee omat rajansa. Sinun rajasi tuli vastaan nyt.

..ja kyllä, tuo on myös minun mielestäni pettämistä.

Uusimmat

Yhteistyössä