A
ap
Vieras
Onko tämä tarpeellinen ostos vauvalle? Kiitos!
http://files.hm.com/media/products/875/DXL875_77958_07000_99_9999.jpg
http://files.hm.com/media/products/875/DXL875_77958_07000_99_9999.jpg
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Kuinka pienellä? Mikä teillä on ollut eniten käytetty kotiasuste juuri sairaalasta kotiutuneella? Jotenkin ajattelen, että se tulee olemaan body+sukkikset -linjaaVauva syntyy syksyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja t:Tarpeellinen? Riippuu ihan siitä millaisia vaatteita kukin haluaa käyttää. Itse en huolisi. Hankalat pukea, vetoketju raapii ja keskivartalo nousee paljaaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Alkuperäinen kirjoittaja t:Tarpeellinen? Riippuu ihan siitä millaisia vaatteita kukin haluaa käyttää. Itse en huolisi. Hankalat pukea, vetoketju raapii ja keskivartalo nousee paljaaksi.
no ei hankaa jos siellä paidan alla on pody tai muu aluspaita..
Alkuperäinen kirjoittaja t:Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Alkuperäinen kirjoittaja t:Tarpeellinen? Riippuu ihan siitä millaisia vaatteita kukin haluaa käyttää. Itse en huolisi. Hankalat pukea, vetoketju raapii ja keskivartalo nousee paljaaksi.
no ei hankaa jos siellä paidan alla on pody tai muu aluspaita..
Raapii kaulasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Heinekeeni:Riippuu mihin vuodenaikaan syntyy. Itse tykkään käyttää bodeja jolloin vaippa pysyy paremmin ylhäällä (ja selkä lämpimänä) ja sukallisia housuja koska meidän molemmat lapset ovat vauvoina olleet kovia potkimaan sukat jaloista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Kuinka pienellä? Mikä teillä on ollut eniten käytetty kotiasuste juuri sairaalasta kotiutuneella? Jotenkin ajattelen, että se tulee olemaan body+sukkikset -linjaaVauva syntyy syksyllä.
Vauva ei ole vielä syntynyt, mutta ajattelin, että tuonne allehan voisi laittaa esim. sukkikset ja bodyn ja siinähän olisi vaatteet valmiina mummola käynnille jne. Miten paljon oot ostanut tulevalle vauvalle vaatteitta ja minkälaisia?