Onko tämä raskausoire?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja waaka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

waaka

Aktiivinen jäsen
08.07.2008
2 200
0
36
Raisio
Kuukautiskivut? Siis tuntuu kuin olisi menkat parhaillaan menossa,vaan ei oo mutta kivut kyllä on.Just sitä aaltoilevaa. :kieh: :ashamed:
perjantaina pöljä minä tein testin, ja sunnuntaina ois pitäny menkat alkaa.eli ei olleet vielä myöhässä,muttako olin niin malttamaton. ja se oli silloin nega. ja herkkyys visn joku 25.

Ikävä kyllä noi kivut ennakoida tulevia menkkojaki,on kokemusta.Kannattaa odottaa pari päivää siitä ku menkkojen ois pitäny alkaa ennenku tekee testin.Ja senki tekee vanhanaikaisesti aamupisusta!Ei tarvi mitään haamuja arvuutella:D

Onnea yritykseen!

Voi olla :hug: Mulla oireet vaihdelleet eri kerroilla, ei ole ollut samoja oireita joka kerta.
Nyt oireina jatkuva pissahätä, näläntunne, aaltoileva paha olo ja rintojen kipeytyminen. Välillä alavatsaa vihloo ylös noustessa mukavasti...Testailen ensi viikolla, saapi nähdä plussaako

siis mulla EI ikinä kuuna päivänä ole ollu ennen vuotoa kipuja. Muutamia tunteja vuodon alkamisen jälkeen on alkanu kivut siis jos on ollu menkat, ja mulla on perjantaista asti ollu kipuja muttei edelleenkää menkkoja.

mulla oli esikoista ootellessa samanlaista mutte kesti vaa pari päivää. :S
enkä sillo vielä luokitellu sitä oireeksi ja vasta lähipäivinä tajusin että hei mullahan oli silloin samanlaista. :o

Yhteistyössä