S
sintin äiti
Vieras
Mä en enää tiedä mitä tehdä. Mein 8kk vauva on aina ollut huono nukkuja öisin. Heräillyt 15min-2h välein läpi yön. Nyt on mennyt kolme yötä ihan huutaessa. Edes sylissä ei enää itku laannu. Paukuttelee paljon ja mielestäni ährää kakkaa. Kakka kuitenkin tulee päivittäin ja on ihan normaalia.
Faktat:
-Pojalla on järkyttävä räkätauti
-Ensimmäiset hampaat varmaankin puhkeavat lähiviikkoina/-päivinä
-Päivisin nukkuu unet vaihtelevasti mutta parhaimmillaan 3h putkeen. Usein joutuu toki nukuttaan uudestaan kuusi-seitsämänkin kertaa mutta nukahtaa kuitenkin
-Poika on maidottomalla ruokavaliolla, minä en ja saa siis maitona ainoastaan rintamaitoa. (maitoallergiaa epäilty jo 1kk iästä, altistus normaali, 6kk iässä jätin maitotuotteet häneltä pois kun heräili sen vartin välein öisin)
Siis yöt on levottomia, päivät ei. Mitä pitäis tehdä. Kokeilla uudestaan maitoaltistusta? Ajatella että ne hampaat? Nuha? Loppu olen.
Faktat:
-Pojalla on järkyttävä räkätauti
-Ensimmäiset hampaat varmaankin puhkeavat lähiviikkoina/-päivinä
-Päivisin nukkuu unet vaihtelevasti mutta parhaimmillaan 3h putkeen. Usein joutuu toki nukuttaan uudestaan kuusi-seitsämänkin kertaa mutta nukahtaa kuitenkin
-Poika on maidottomalla ruokavaliolla, minä en ja saa siis maitona ainoastaan rintamaitoa. (maitoallergiaa epäilty jo 1kk iästä, altistus normaali, 6kk iässä jätin maitotuotteet häneltä pois kun heräili sen vartin välein öisin)
Siis yöt on levottomia, päivät ei. Mitä pitäis tehdä. Kokeilla uudestaan maitoaltistusta? Ajatella että ne hampaat? Nuha? Loppu olen.