Onko tämä masennusta, vai ihan vaan väsymistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itku

Vieras
Mulla on aika toivoton ja #&%?$!* olo. Tuntuu, että en saa mistään positiivista palautetta.

Miehen kanssa menee hankalasti, kun kumpaakin väsyttää. Lasten kanssa menee sukset ristiin. Töissä saan vain negatiivista palautetta kun yritän rämpiä projektijohtajana kun projektissa on liian pieni budjetti ja liian vähän työntekijöitä, ja kaikki kakka kaadetaan mun niskaan.

Tahtoisin vaan nukkua. Tuntuu etten ole kenenkään mielestä hyvä yhtään missään. Motivaatio on kadoksissa. Tuntuu, että jos lähtisin niin mua ei kaipas mies eikä lapset, eikä varsinkaan kukaan töissä. Ystäviä mulla on vain yksi, mutta asutaan pitkän matkan päässä. Sukulaisilta en voi odottaa tukea tai apua. Kaverit on sellaisia, että niihin en voi tukeutua tai odottaa lohdutusta.

miksei muka perheelta tai sukulaisilta voi odottaa tukea? he, ystavasi ja kaverithan on just niilta jotka tuntevat sut parhaiten ja varmasti auttavat jos tietaisivat etta kaipaat tukea.
kuullostat vahan itseltani muutama vuosi sitten: tein hampaat irvessa kauheasti toita ja odotin yhta kovasti kiitosta jota ei koskaan kuulunut. lisaksi olin perfektionisti ja asiaan kuului kova itsekontrolli, ei saanut olla mitaan heikkouksia.
nyt mie oon sen verran vanha ja "viisas" ettei haittaa vaikka valilla onkin vasynyt tai heikoilla.
jaksamista :hug:

Yhteistyössä