Onko tämä luomi kenties ihosyövän alkua?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana :(

Vieras
mulla on alavatsassa iät ja ajat ollut sellainen koholuomi,siis siitä saa kiinni sormenpäillä.On edelleen pehmeä,mutta kun parin vuoden aikana on levinnyt.Tasaisesti jokapuolelle,ei sii kohomallina,vaan ympyrä luomen ympärillä menee ihoa myöden.ei säröä tms.tosin kun venytin vatsanahkaa,niin muutama särö siitä löytyi :( ei oireile mitenkään.

Mitä helvettiä teen?Mitä maksaa yksityinen poisto savon seudulla?

No entäs minä?
mulla on selässä, just rintsikoiden alla peukalon pään kokoinen luomi :/ tarviiko tuollainen poistaa? Ollut siellä myös iät ja ajat, ihan pienestä pitäen, nyt tietty kasvanut kun minäkin oon kasvanut

varaanko vain lääkäriin ajan että haluan luomenpoistoon?

taliluomi? Irtoaako siitä sellaisia "säröjä" ja onko väriltään rusehtava? Itselläni on noita "vanhuuden syyliä" ollut jo kymmeniä vuosia. Ne sais kait poistettua ihotautilääkärillä jäädyttämällä, mutta en ole sitä tehnyt.

luomi voi kasvaa ihan hyvälaatuisestikkin. Ohjeena kuitenkin on että mikäli luomi muuttaa muotooan on se hyvä varuilta poistattaa. En osaa sanoa paljonko maksaa mutta luomen voi poistattaa ihan perusterveydenhuollossa.

kuva rasvaluomesta (eikä taliluomesta kuten aiemmin virheellisesti kirjoitin). Minulla on näitä vatsassa ja osa on jo aika tummia :/ Rumia ovat, mutta vaarattomia.

Voi hyvät ihmiset teidän kanssa! Jos noin vaivaa, niin menkää sinne lääkäriin kyselemään. Täällä saa niin monta diagnoosia kuin vastaajiakin on.... ja kaikki yhtä metsään.
Mikä siinä on, ettei voi soittaa lääkäriin ja varata aikaa, vaan täällä pähkäillä vai ootteko te vaan luulosairaita huomionhakijoita???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi hyvät ihmiset teidän kanssa! Jos noin vaivaa, niin menkää sinne lääkäriin kyselemään. Täällä saa niin monta diagnoosia kuin vastaajiakin on.... ja kaikki yhtä metsään.
Mikä siinä on, ettei voi soittaa lääkäriin ja varata aikaa, vaan täällä pähkäillä vai ootteko te vaan luulosairaita huomionhakijoita???

oletkos tullut ajatelleeksi,että joillekin on todella vaikeaa ottaa sitä luuria käteen ja soittaa.Se pelko voi oikeasti lamaannuttaa.Sanompa vaan omasta kokemuksesta,et toinen rinta lähti ihan vaan pelon takia!KYhmy olla köllötti ja minä en uskaltanut lääkäriin mennä,ennen kuin oikeasti pelkäsin jo kuolevani :(

Mut aplle mene ihmeessä vaikka terv.huoltoon näyttään hoitajalle tms.osaavat kenties jo aikaa varatessa sanoa,että mitä on.Vai oko mitään.

Mennäänkö molemmat huomenna lääkäriin :)

voiko muuttua tuolleen jos paljon lihoo ja laihtuu? lihosin tosi nopeasti 60 kilosta 90 kiloon :( oisko se voinut vaan venyttää tuota luomea tjn

Yhteistyössä