onko tämä keskenmeno vai se hiiva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 111116
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

111116

Vieras
Kirjoitinkin jo jotain aiemmin. Kun alapääni on kutissut mutta lähinnä sillei pari krt päivässä kamalasti mutta ei koko ajan. Tuntuu että se ois enemmänkin vaan ärtynyt, en tiedä. Mutta tosiaan valkovuoto runsastu hirveesti ja siinä oli vertakin seassa välillä. Semmoista vaaleeta. Ei haissut, eikä oo ees tavallisia menkkanipistyksiä mitä yleensä. Tarkistin siis kalenterista että menkkojen pitäs alkaa viikonloppuna ja melkeinpä se jo on vkl. Mutta mitä ihmeen tiputteluvuotoo mulle on tullut sit jo pari päivää tai voiko raskaus ärsyttää alapäätä noin :D? Lähinnä siis mietin voiko tuo klönttinen punertava vuoto olla joku alkava keskenmeno? ? Klöntit on oo pieniä mutta selkeitä ja niitä tulee aina muutama pyyhkiessä ym.. :S onko mulla alkava keskenmeno, lieväoireinen hiiva, raskaus vai vaan menkat? Psyykkistä tämän ei pitäis olla. Voiko hiiva parantua itsestään? Ja voiko testin tehdä ennen kun menkkojen pitäis alkaa, lähinnä siis mietin jos on keskenmeno niin koska se hormoni kattoo elimistöstä. .

No jos et oo plussannut niin vaikka oliskin varhainen keskenmeno, eihän se eroa menkoista sitten oikeastaan ollenkaan kun ei ne oo ees myöhässä vielä... Voithan sä testin tehdä mutta oot aika ajoissa vielä, raskaus ei välttämättä siinä näy. Mulla oli edellisessä raskaudessa alkava hiiva ja siihen ei kyllä kuulunut mitään verenvuotoa, meni voiteen avulla ohi.

Tiedän että se on ihan sama, lähinnä siksi ajattelin tehdä testin, että tiedän sitten jos menkat jatkuu vaikka viikkoja niin että mistä johtuu jos testi on pos. Tai jos kutina jatkuu vielä tai alkaa uudestaan niin että on tavallinen hiiva tms jos testi on nega. Kun sen vielä näkyisi ehkä testissä. Millaisia teidän alkuraskauden hyytymät tai ne on olleet? Mulla tulee kokoajan verensekaisia/valkovuotomaisia klönttejä muttei mitään kirkkaita veripaakkuja.

Yhteistyössä