Onko tämä ihan normaalia: tuntuu kuin vauva potkisi mahassa, vaikken ole raskaana ja synnytyksestäkin jo 2,5v!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Testien mukaan en ole raskaana. Syön pillereitä. Kuukautiset ovat olleet säännölliset. En ole lihonut. Joku on kyllä luullut, että olen raskaana (löysä mahareppu jäänyt edell.synnytyksestä) . Mutta tunnen joskus aivan kuin mahassa potkisi vauva! Joskus se näkyy ulospäinkin ja mieskin on sen nähnyt ja tuntenut. En siis kuvittele sitä. Mutta mitä muuta se on, jos ei vauvan potkuja??

No mulla myös aina silloin tällöin "muljuaa" suolet siihen malliin et voi kuvitella siellä vauvan mylläävän.Samoin tulee jokin krampin tapainen alavatsaan mikä näkyy ulospäinkin ja tuntuu siltä kuin potkuja satelisi sarjana. :D Ja mulla raskaus on ihan silkka mahdottomuus,ellei kyse ole neitseellisestä sikiämisestä. :D

No ihan ilmavaivoja tulee mieleen, eihän siellä oikein muuta ole kuin suolisto. Missä kohtaa ne "potkut" tuntuvat, ja ovatko ne alkaneet ihan yhtäkkiä vai olleet jo pitkään? Lääkärissä käyntiä tietysti suosittelisin.

Palstan mukaan haamupotkut eivät voi olla samankaltaisia. Siksi kukaan täysjärkinen ei voi erehtyä niissä (kun puhutaan yllätyssynnyttäjistä esimerkiksi). Ilmaa se on.

Alkuperäinen kirjoittaja Kylmä ämmä:
No mulla myös aina silloin tällöin "muljuaa" suolet siihen malliin et voi kuvitella siellä vauvan mylläävän.Samoin tulee jokin krampin tapainen alavatsaan mikä näkyy ulospäinkin ja tuntuu siltä kuin potkuja satelisi sarjana. :D Ja mulla raskaus on ihan silkka mahdottomuus,ellei kyse ole neitseellisestä sikiämisestä. :D

huh, että jollain muullakin... minä jo luulin, että testit valehtelee ja olenkin raskaana...

Mullakin tuntui kuopuksen jälkeen varmaan parin vuoden ajan aina silloin tällöin ihan vauvan ensi liikahdusten tuntuisia muljuiluja navan takana. Jäivät sitten vähitellen pois sitä mukaa kuin tuli selväksi, että lapset ovat nyt tässä. Itse oletan, että oli jonkin sortin vauvankaipuuta... Raskaus sopi mulle. :´|

Mulla kans tuntu tänään kun kuopusta nukutin.. ihan säikähdin. sellaisia pieniä hentoja liikkeitä.. aivan kuin alkuraskaudessa. aloin jo miettiin testin tekoa.. ei mun pitäis olla raskaana,just menkatkin.. jaiks. :D

Mulla samaa vikaa :D Vatsassa muljuaa välillä, mutta ilmaa se vaan on.. Ja luultavasti ennen tenaviakin mahassa on möyrinyt ihan samalla tavalla, mutta nyt siihen vaan kiinnittää erilailla huomiota, kun on raskauksia takana ja tietää, miltä potkut tuntuu :)

Yhteistyössä