onko tämä ihan normaalia alkuraskaudessa`?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
vai onko mulla mahatauti tulossa:(
eilen tein plussa testin ja nyt yhtäkkiä tänään alkoi oksettamaan ja alamaha on kipeä välillä ihan kun alkais menkat ja tuntuu kun ois kauhee paska hätäkin ja kuitenkaan ei mitään ripulia tule.

millaista se raskauspahoinvointi on?

mulla alko raskauspahoinvointi seuraavana aamuna plussasta, sitä ennen ei ollu mitään. varmaan jotain psykosomaattistakin mukana mut niin se vaan meni ja sitä yökkäilyä kesti vkolle 15 kunnes loppu ku seinään. mulla ekasta se pahoinvointi oli samanlaista ku olis ainaisessa kankkusessa eli todella kammottavaa :x toisesta sitte oli "vaan" sellasta etovaa oloa ja aina makean syönnin jälkeen tuli paha olo. tätä kestiki sitte loppuun asti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Mulla raskauspahoinvointi on ollut vaan sellasta vellovaa etovaa oloa.
Tosin tuota vatsatautia on nyt liikkeellä :/

tyyliltään samanlaista kun mahataudissa mutta maha vain ei ole kipeä?

Juurikin niin. Alkuraskauksissa mulla on ollut normaalia sellanen menkkamainen jomotus sekä selän että vatsan puolella.

Alkuraskauden pahoinvointi on just niiku yrjötauti ilman mahakipua.. Mulla ainaki tuli ennen yrjöö kauhee pyörrytys ja sit lens laatta ja sit tuli tosi hyvä olo.

onko teillä se huono olo ollut aaltoilevaa? itselläni kun tuntuu helpottavan välillä ja varsinkin liikkeessä tuntuu enemmän oksettavaa oloa ja jos syö.helpottaa kun rötvää tässä sohvalla.
nytkin meillä vieraita ja tosi kiusallista oli istua kahvipöydässä kun oksetti kokoajan enkä voinut juoda kun kahvi tipan nopeaa:(
en kehtaa edes mainita mitään että oksettaa jotteivat arvaa tai luule että on vatsatautia.
tai mistä sen tietää vaikka olisikin tautia..

Yhteistyössä