Onko tämä haalari mielestänne tytölle vai pojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysynpähän vaan :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta tuo kuvio on tyttömäinen, vaikka en niiden suhteen niin tarkka olekaan. kaikki värit sopivat minusta molemmille.
Luulen että saat pikkaisen keskustella, jos koon 122 pojalle pistät kukallisen haalarin päälle : )

Käy molemmille. Miksiköhän lasten vaatteet on jaoteltu ?iin selkeästi sukupulen mukaisiin väreihin, kun vanhemmiten väreillä ei sitten taas ole enää mitään väliä? Miksi pikkutyttö pitäisi pukea punaiseen ja poika siniseen? En ymmärrä, itse en niin tee.

Se ei ole kukkakuvio. Käy mielestäni molemmille yhtä hyvin. Meidän naapurin pojalla on tuo musta:) Tilasin lapsille sinisenä ja pinkkinä, koska mustassa olisi ollut niin pitkä toimitusaika, muuten olisin ottanut pojalle tuon mustan, niin olisi ollut kivampi kierrättää tytölle. Tosin kyllä tyttö saa sinisenkin käyttöönsä myöhemmin:)

Meillä on tuo haalari mustana 1,5 v. pojalla. Suosittelen muuten lämpimästi tuota haalaria, aivan loistava kosteilla keleillä!! Menee hyvin myös ihan talvella, loskakeleillä.

Minusta musta menisis oikein yvin tytölläkin, laittaa vaikka pinkin pipon ja rukkaset väriä antamaan. =)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Se ei ole kukkakuvio. Käy mielestäni molemmille yhtä hyvin. Meidän naapurin pojalla on tuo musta:) Tilasin lapsille sinisenä ja pinkkinä, koska mustassa olisi ollut niin pitkä toimitusaika, muuten olisin ottanut pojalle tuon mustan, niin olisi ollut kivampi kierrättää tytölle. Tosin kyllä tyttö saa sinisenkin käyttöönsä myöhemmin:)

joo ei tosiaan ole kukkakuvio tuo, sellaista abstraktia koukeroa. =)

Ai mä katoin et siinä on joku tyyppi rullalaudan kanssa.

No onhan siinä ihan selvästi kun vähän katsoo, parissa eri asennossa joku rullalautailija.

Eiköhän tarkoitus ole ollut, että pun tytölle, sin pojalle ja musta sitten se sukupuolineutraali vaihtoehto, tietysti käy molemmille. Eikä kyllä ole mitään vikaa siinäkään, jos joku haluaa tytölleen sinisen tai pojalleen punaisen.

Yhteistyössä