onko tämä enää normaalia (raskaudesta)??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raksmaitaks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

raksmaitaks

Aktiivinen jäsen
15.05.2007
1 783
1
36
Siis tämä käsittämätön väsymys?? Mulla oli tänään vapaapäivä. Nukuttuani ensin 8h yöunet, nukuin päivällä 3 h päiväunia ja nyt olisin ihan valmis pehkuihin :headwall: . Miten mä VOIN olla näin väsynyt koko ajan :o ? Onkohan tämä enää mitään normaalia vai voiko olla jokin puutos tai vastaava?

Mä en muistais että ekasta raskaudesta olis ollut tällaista. Tosin onhan raskaudet yksilöllisiä ja voisin kuvitella että myös ikä vaikuttaa jaksamiseen. Ja nythän mä olen vanha ja väsynyt :D .

Mulla on aina alku- ja loppuraskaus just tota.
Tokan kanssa varsinkin loppuvaihe, mä heräsin vikoilla viikoilla töissä siihen, kun otsa kopsahti näppäimistöön. :ashamed:

Samoin tämä kolmas alkuraskaus oli ihan samaa settiä. Nyt on menossa puolivälin energiavaihe, painan max. kuuden tunnin yöunilla menemään, touhuan lähes koko ajan jotain.
Yritän ottaa tästä kaiken irti, muutama viikko ja sitten olen varmasti taas aivan raato koko ajan.

No ehkä mä lopetan sitten tästä(kin) murehtimisen. Olis muuten voinut kuvitella että kun raskauden on jo kerran kokenut, niin ei niin kauheesti olis yllätyksiä ja kysyttävää. Mutta kai mä olen täällä vielä kyselemässä tyhmiä kysymyksiä lisää vaan raskauden edetessä :ashamed: .

Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Mutta kai mä olen täällä vielä kyselemässä tyhmiä kysymyksiä lisää vaan raskauden edetessä :ashamed: .

Eihän tyhmiä kysymyksiä ole olemassakaan, ja tyhmä ei koskaan ole se, joka kysyy :hug:

(muoks. Enkä mä muistanut tokaa odottaessa mistään mitään, kun eka oli jo 3v. Nyt se toka on vasta 10kk, siksi muistan edes suurinpiirtein nyt kolmannella kerralla, miten tää homma etenee :))

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Mutta kai mä olen täällä vielä kyselemässä tyhmiä kysymyksiä lisää vaan raskauden edetessä :ashamed: .

Eihän tyhmiä kysymyksiä ole olemassakaan, ja tyhmä ei koskaan ole se, joka kysyy :hug:

(muoks. Enkä mä muistanut tokaa odottaessa mistään mitään, kun eka oli jo 3v. Nyt se toka on vasta 10kk, siksi muistan edes suurinpiirtein nyt kolmannella kerralla, miten tää homma etenee :))

Voi kiitos :hug: . Ja mulla yksi lapsi, miltei 7-vuotias, joten ei kai ihme että on päässyt unohtumaan :) .

Yhteistyössä