Onko tällanen lapsellinen 6-vuotiaalle? (sis.linkin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Riippuu lapsesta...

No meillä erityislapsi, jolla kehityshäiriö. On paljon lapsenomaisempi muihin ikäisiinsä verrattuna ja leikit sen mukaisia.

Esim. meidän 6-vuotias ei ymmärrä vielä mitään pleikkarien ja sellasten päälle, eikä osaa pelata sellasia.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Riippuu lapsesta...

No meillä erityislapsi, jolla kehityshäiriö. On paljon lapsenomaisempi muihin ikäisiinsä verrattuna ja leikit sen mukaisia.

Esim. meidän 6-vuotias ei ymmärrä vielä mitään pleikkarien ja sellasten päälle, eikä osaa pelata sellasia.

Meillä poika sai tuon lahjaksi kun oli 2 v ja nyt vuosi myöhemmin se ei kiinnosta enää yhtään...tietysti paljon lapsesta kiinni mutta millä hän nyt tätä nykyä leikkii?

Hiiihhihihhhiiihh! Ehhehheeee!
Joo, todellakin lapsellinen. Mä voin NIIIIN kuvitella muksun ilmeen, jos saa ton =D

Oisittepa muuten nähnyt mun pojan ilmeen kun sai 8-vee lahjaksi muumikortteja XD. Oli niin pöllämystynyt, et varmaan vahingossa osas olla erityisen kohtelias ja kiitti oikein kovasti lahjan antajaa XD

Mun siskolla on ollut tollanen pienenä, tais saada 4-vuotiaana. Mä olen useamman vuoden vanhempi ja pelasin sillä minäkin ;) synttäreillä myös lähes kaikki halusi kokeilla, vaikka oli naapurin lapsia 2-10 ikäisiä.

hassu juttu, että 3-vuotiaat on täällä ihan liian pieniä tekemään tietokoneella mitään. Sit 6-vuotiaat on näköjään automaattisesti pleikan pelaajia? Sen ymmärrän, jos tuollanen peli tuntuu nykyään alkeelliselta, mutta en tiiä miksi pitäisi olla automaattisesti lapsellinen.

Yhteistyössä