T
Työkkäri
Vieras
Olen opiskelija ja jään äitiyslomalle kesäkuussa. Koulun keskeyttämispaperiin kirjasin keskeytyksen alkavaksi elokuulta jolloin koulu taas jatkuisi. Sosiaalitoimi vaati, että ilmoittaudun työkkäriin työttömäksi työnhakijaksi 2 VIIKON ajaksi. Tuo kaksi viikkoa on siis aika väli jolloin kevätlukukauteni päättyy ja äitiysloma alkaa. Onko tässä nyt mitään järkeä? Enhän minä periaatteessa ole tuona aikana työtön vaan opiskelija jolla on kesälomaa! Vai miten tämä homma nyt muka menee. Tuntuu vain pöljältä. Olen vielä alaikäinen, sillä täytän 18 vasta vähän lapsen synnyttyä.
Emme tosin enää halua noita tukia menee liian vaikeaksi ja pärjäämme varsin hyvin jo ilmankin, kun tiukemmat kuukaudet ovat jo ohi. Mutta kysyn kuitenkin, että onko teistä tuo sossun vaatimus missään määrin järkevä?
Emme tosin enää halua noita tukia menee liian vaikeaksi ja pärjäämme varsin hyvin jo ilmankin, kun tiukemmat kuukaudet ovat jo ohi. Mutta kysyn kuitenkin, että onko teistä tuo sossun vaatimus missään määrin järkevä?