Onko tällainen kolmiosainen telttasetti heti rikki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="era";22435574]On heti rikki. Kahdella tuttavalla ollut ja vain yksi osa taitaa enää olla kummallakin ehjänä.[/QUOTE]

Näin vähän pelkäsin... Mahtaakohan mistään saada "kestäviä" lasten telttoja :D

Meillä on tuo ja hyvin on kestänyt alle 3v lasten leikit sisäkäytössä. Ei ole kertaakaan osat irronneet tai teltta romahtanut. Telttojen välissä menevä putki on ollut ihan hitti ja ompahan äidinkin pitänyt änkeä itsensä telttoihin ja putkeen ;)

ikean "iglu"teltta kesti sisä olosuhteissa kauan pari vuotta ehkäpä.... ulkona meni yhdessä kesässä rikki.... siis kangas osa jossa "putki kulki" haalistui auringossa niin paljon että antoi periksi.... oli sii stoukokuun puolesta välistä ulkona elokuun alkuun jolloin meni rikki.

[QUOTE="torsti";22435632]meillä ollut käytössä jo kohta 1,5v ja lapset jotka sillä leikkineet ovat rauhallista sorttia. En tiedä kuinka villiäisillä kestäisi? :)[/QUOTE]

Meillä on ihan rauhallisia lapsia, mutta ekat kiinnikkeet hajos ekan vuoden aikana. Tosin paljon minä niin kasasin ja purkasin, kai sekin rasittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja en muista mun nikkiäni;22435681:
Meillä on ihan rauhallisia lapsia, mutta ekat kiinnikkeet hajos ekan vuoden aikana. Tosin paljon minä niin kasasin ja purkasin, kai sekin rasittaa.

Ekan vuoden aikana? Miten kestäviä teillä lelut yleensä on :D Mä oisin tyytyväinen jos joku tavara kestäis edes kuukauden! Mun esikoinen on esim joulupäivän aamuna jo hajoittanut ensimmäiset joululahjansa...

No mutta teltta olisikin tulossa kavereiden lapsille, jotka ei kyllä oo niin täystuhoja, kun mun :D

Alkuperäinen kirjoittaja en muista mun nikkiäni;22435681:

Meillä on inkkariteltta kasattu 2krt ja putkea sit vähän enemmän. Ehkä siksi kestänytkin?

Me tehtiin itse teltta. Ostettiin K-raudasta pitkiä kapeita pyöreitä keppejä ja Eurokankaasta paljon ihanan värikästä kangasta kilopaloista. Niistä viritettiin teltta, joka on pysynyt ehjänä jo kolme vuotta.

Yhteistyössä