Onko tästä masennus/paniikkilääkkeestä kokemusta?

Cipramil vaihdettiin Zoloftiin koska migreenialttiina se lisäsi minulle päänsärkyjä. Tai vaadin vaihdettavaksi ja ihan vähän onkin säryt vähentyneet.

Minkälaisia annostuksia teille on määrätty ko lääkkeitä? Perhekeskuksen lääkäri tuumasi minun annostuksen 1tb/pv olevan lähinnä homeopaattinen...
 
kokemusta
Söin aikoinani cipramilia 3 vuotta.Nostin omin päin annosta 60mg ja täytyy sanoa,että vääristää tunnemaailman täysin.Samanlainen vaikutus kuin huumeilla,ei ole aitoja tunteita,on vain pilleritunteet.sitten kun yritin päästä eroon lääkkeestä olin jo riippuvainen,olen vuoden ollut kuivilla ja yhä elimistö huutaa lääkettä.Saman mielihyvän kokemiseen minkä pilleri antaa,ei arki riitä.cipramil vei paniikkihäiriön,mutta toi tilalle tekominuuden.
varoitan vain,paluu normaalielämään on #&%?$!*,kun keinotekoinen itsevarmuus vaihtuu normaaliin tunteisiin ja alkaa taas pelätä..elämä on ongelmien kohtaamista,lääkkeet ovat laillisia huumeita.
 
kakadu
Syön citalopramia, neljäs päivä menossa. Syy: paniikkihäiriö.
Aloitettiin 20mg per/päivä ja olo aivan turta. Haukotuttaa aivan hillittömästi, kuvottaa ruoka, pala kurkussa, jalkoja särkee...
Mutta kaikki nämä on pientä ja kestetään!! Jos lääke auttaisi pääsemään ulos tästä oravan-pyörastä, ja pääsisi nauttimaan elämästä ilman panikointia.
 
Hei,

mie olen syönyt sitalopraamipohjaisia lääkkeitä (kauppanimi Sepram, citalopram, cipralex, cipram jne.) jo yli neljä vuotta. Cipralex ei sopinut miulle ollenkaan, yöunet meni ja haukottelin ihan koko ajan. Sepram on sopinut tosi hyvin. Syön siis Sepramia masennukseen ja paniikkikohtauksiin. Lääke alkaa vaikuttaa vasta kahden kolmen viikon jälkeen, jolloin "aloitusoireet" helpottavat. Näitä siis ovat huippaava olo, kevyt pää, haukottelu, omituinen olo jne.

Mie sanon suoraan että Sepram on parantanut niin paljon elämän laatuani ja olen saanut jatkuvan masennuksen ja paniikkikohtausten tilalle niin paljon elämäniloa, että suosittelen lääkkeitä ehdottomasti jokaiselle em. oireista kärsiville. Kun voivat eivät mene jokapäiväiseen selviytymiseen, jää tilalle energiaa tehdä kaikkea itselleen sekä muillekin hyvää mieltä tuottavaa. Itselläni elämä maistuu taas elämältä... ja samoin jää energiaa pohtia niitä asioita, jotka ovat masennuksen aiheuttaneet sekä tehdä tötitä näiden käsittelyn eteen...
 
vierailija
itse olen taasen huomannut että 5mg annostuksella melkein paras vaikutus vie ns. terän pahoista asioista mutta ei ole niitä lääkkeen muita sivuoireita väsymys jne.
 

Yhteistyössä