Onko tässä testissä yksi vai kaksi viivaa? (kuva )

  • Viestiketjun aloittaja "ekakertalainen"
  • Ensimmäinen viesti
"ekakertalainen"


En ole elämässäni koskaan tehnyt raskaustestiä ja nyt sain tämmöisen epäselvän vastauksen... Viiva on todella todella hailu, lasketaanko se raskaudeksi? Vai onko tuo vaan se kohta mihin tulisi viiva jos olisi raskaana? :O
 
"vierailija"
Minä näen isossa kuvassa hailakan värillisen viivan joten raskaana varmasti olet tällä hetkellä! Nyt odottelet pari päivää ja testaat uudestaan että vahvistuuko viiva. Kemialliset raskaudet ovat mulla näkyneet tuollaisena hailakkana viivana mutta silloin eivät olekaan ikinä vahvistuneet ollenkaan. Jos viiva vahvistuu niin selvästi raskaana.
 
ääh
taas näitä..oikeesti oottakaa nyt kunnolla että ne menkat on myöhässä..jos tihrustamalla pitää tihrustaa ja sittenkään ei näy kun ehkä jotain..toihan on rahantuhlausta tuokin kun piää uus testi ostaa varmuudeks, jos ei kerran varaa on digitaalisiin.
 
"vierailija"
Alkuperäinen kirjoittaja ääh;23122195:
taas näitä..oikeesti oottakaa nyt kunnolla että ne menkat on myöhässä..jos tihrustamalla pitää tihrustaa ja sittenkään ei näy kun ehkä jotain..toihan on rahantuhlausta tuokin kun piää uus testi ostaa varmuudeks, jos ei kerran varaa on digitaalisiin.
Aina riittää näitä negatiivisia ihmisiä. Itse olen testannut esikosesta aikanaan 13 raskaustestiä (naurakaa vaan heh) ja kakkosesta taisi mennä 10 kpl. Rahaa en ajatellut ollenkaan, digitaalisia testejä ei ollut saatavilla ja aloitin testaukset todella aikaisin ja tein alussa testejä 2 per päivä. Ei varmasti järkevää, eikä ekologista mutta ah kun niin jännittävää ;-)
 
samanlainen testaaja nyt rv 33
Teidän täytyy olla sokeita tai sitten teillä on tosi surkeet grafiikat koneessa, nimittäin mä nään aivan selkeesti ihan haaleen vaaleenpunaisen viivan tossa tumman lisäksi. Ja en taatusti kuvittele.
 

Yhteistyössä