Onko tässä menty "rajan yli" ? Pettämismielessä siis.

• Viestiketjun aloittaja kertokaa
  • Ensimmäinen viesti
Ssheddon
Älä enää käy seksimessuilla, pääsi menee sekaisin.

Selän takana vehtaamista -joku raja ainakin ylitetty, mutta ei vakavaa jos touhu loppuu tuohon ja nainen jättää kaukoihastuksensa kaukoihastukseksi.

ejk
Ei herranen aika sentään. Kuule, mä suosittelen taukoa feispuukista ja kaikista yhteisöpalveluista jos noin muiden tekemiset pohdituttaa että niitä pitää ihan tänne tulla pähkäilemään. :O

• Tykkää
Reactions: Anatolia
"hmm"
Maailmanpoliiseille ehkä. Moraalinvartijoille. Heille, joilla on pakonomainen tarve sekaantua muiden ihmisten elämään ja kauhistella kaikkea. Heille se on varmaan vähintäänkin arveluttavaa - mä taas ajattelen, että asia ei pätkän vertaa minulle kuuluisi. Enkä näe tuossa mitään moraalitontakaan, saati pettämistä. Moraalitonta olisi, jos asiaan sotkeutuisin.

Semijulkkis = joissain piireissä tunnettu, ikäänkuin julkkis.
Ei tuo tosiaan pettämistä vielä ole. Mutten kuitenkaan ymmärrä miksi näin pitäisi toimia. Ihastumiselle ei voi mitään, mutta jos asiaa aletaan ajaa eteenpäin, on se mielestäni ensimmäinen askel pettämisen suuntaan ja siispä mielestäni moraaliton.

Mun mielestä tässä on nyt pientä ihastumista naisen puolelta, johon mies ehkä on ystävällisesti vastannut ja sitten halunnut unohtaa koko asian. Tuskinpa tästä mitään suurempaa tulee jos kerran mies ei ole alkanut "piirittää naista", päinvastoin. Noita fb-kutsuja nyt jaellaan kaikille sukupuolesta riippumatta, ei tarkoita yleensä mitään.
Mun mielestä tässä ei vielä ole mitään kertomisen arvoista, juttu mitä ilmeisimmin jää tälle tasolle (ainakin toivottavasti) ja kaikki jatkavat elämäänsä kuten tähänkin asti.

ap.
Mun mielestä tässä on nyt pientä ihastumista naisen puolelta, johon mies ehkä on ystävällisesti vastannut ja sitten halunnut unohtaa koko asian. Tuskinpa tästä mitään suurempaa tulee jos kerran mies ei ole alkanut "piirittää naista", päinvastoin. Noita fb-kutsuja nyt jaellaan kaikille sukupuolesta riippumatta, ei tarkoita yleensä mitään.
Niin no, ennenkin viestittely tapahtunut yv:n kautta...
Joo, kutsuja jaellaan, mutten ymmärrä miksi kutsua tapahtumaan jonka toinen on jo nähnyt, kuullut ja kokenut. Ja tuo kutsu tuli kuitenkin joitakin viikkoja kaveriksi lisäämisen ja viestittelytauon jälkeen, ei siinä "samassa rytäkässä".

Mutta odotellaan mitä tästä kehkeytyy. Tai sitten ei mitään :)

"vieras"
Naisen puolelta toiveajattelua, jonka varaan lasketaan vaikka oma liitto, jos ihastus näyttää hetkellisesti vihreää valoa. Naamakirjan tapahtumia ja massakutsuja ei kannata ottaa NIIN tosissaan ja henkilökohtaisesti. :)
Pientä jännitystä tasaiseen elämään.

"huh"
Jos alettais fb-kutsujen, kommenttien ja tykkäyksien perusteella ilmoittelemaan toisten puolisoille niin kuinkahan monta kymmentä ilmoitusta mun puoliso olisi jo saanut..
Aivan naurettavaa toimintaa ap! Jätä se fb hetkeksi.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
true love
Täällä mammat kadehtii, että joku on uskaltanut tehdä jotain tollasta ja nainen saanut jopa tietynlaisen yhteyden tähän mieheen. Ei monella pokka riittäis eikä kävis yhtä hyvä tsägä.
Ja kuinka te voitte vannoa, että tunne on pelkästään yksipuolista? Eihän sen miehen olis ollut mikään pakko edes vastata, käsittääkseni vielä useampaan kertaan. Eikä kaikki julkkikset edes hyväksy kavereikseen ihan kaikkia ehdokkaita, vaikka halukkaita olis. Pystyisin heti nimeämään muutamia...

Ei se, että ihastuu ihmiseen jonka ammatti tai työ on julkinen, tarkoita etteikö siitä voisi jotain tullakin. Ihan tavan kuolevaisia ne julkkiksetkin on ;)

Toiminnan moraalipuoleen en nyt ota kantaa. Ja ap:n lynttäämisen voitte myös lopettaa.

kiinnostavaa
Entäs, jos joku olisi täällä kertonut miehensä kirjoitelleen jollekin naiselle jne niin johan olis tullut neuvoja jättää moinen petturisika. Että naineet ne on kuitenkin ja varmaan muuttamassa jo saman katon allekin.

Mutta kun kyse onkin naisesta, joka kirjoittellut toiselle miehelle, niin asia onkin ihan toinen. Ja että tuosta ei kuitenkaan koskaan voi tulla mitään. Palstalogiikkaa :D

"vieras"
no en sanois että on menty rajan yli.. mutta toisaalta en oikein ymmärrä miksi lähestyä ihastusta jos kerran on varattu.

Toisaalta jos ajattelee, että pettäminen on sellaista mitä ei voisi puolisolle kertoa / tekee tämän selän takana niin kai tuo voisi olla sitäkin. En menis silti kertomaan (paitsi jos olisin se nainen itse niin sitten saattaisin).

kiinnostavaa
[QUOTE="vieras";26473987]no en sanois että on menty rajan yli.. mutta toisaalta en oikein ymmärrä miksi lähestyä ihastusta jos kerran on varattu.[/QUOTE]

Ehkä siksi, että on niin palavasti ihastunut? Oma parisuhde totaalisen väljähtynyt?
Jotain kuitenkin vialla; ei toimivaan parisuhteeseen mahdu kolmatta.

FB yhdistää oikeasti!!
http://www.menaiset.fi/artikkelit/ihmiset/art3011-Facebook-toi-Juha-ja-Kristiina-Metsaperan-yhteen.html

Älkää olko niin pessimistejä! Tässä vain yksi esimerkki ;)

Yhteistyössä