Onko tänne ilmaantunut muitakin uusia miehiä

No autoista en ymmärrä paljoakaan, taitaa tuo oma vaimokekin ymmärtää enemmän kuin minä. riittää kun katto pysyy päällä ja ovet kiinni ja neljä rengasta vie eteenpäin ja tarvittaessa pakittaa, oma hovi korjaaja löytyy suvusta joka huolehtii korjaus ja huolto töistä.

eipä täällä taida paljoa miehiä ollakaan voisi oma nurkkaus olla aika hiljainen paikka.
Onkos muut palstan miehet perheellisiä vaimon avulla tänne eksyneitä?
 
vieras
Mu stana
urpo68
kiltistituhma
päätön
Prof.Kaksimieli
Timppa
Marko31
imperial
HraHuu
perusmaukka
Karl Eri Raaja
Mies-Hki
Skorpioni-67
tammihärkä
Äijä-69
KapteeniJackSparrow
karloss
touhutipat
MrTurku


Nämä ainakin löytyy
 
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:
mutta jos miehille oma nurkka niin voitais pyytää näitä naisia vierailulle. Vois sanoa omalle vaimolle että en pääse tiskaamaan niitä kattiloitas kun on päiväkahviseuraa plussalla :saint:
Proffan kanssa ollaan jo oltu täällä päiväkahveilla. :whistle:
Kröhöm.. hysshysss... se vaan tapahtui keskellä palstaa, minkäs sille pystyis... tosin se on pienin paha, eilenkin minulle sovitettiin ties mitä vaatteita ja vaadittiin tulemaan niillä Diamond Dustin kautta Hämeenlinnaan palstameetingiin.. ei ole helppoa kenellekään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:
No autoista en ymmärrä paljoakaan, taitaa tuo oma vaimokekin ymmärtää enemmän kuin minä. riittää kun katto pysyy päällä ja ovet kiinni ja neljä rengasta vie eteenpäin ja tarvittaessa pakittaa, oma hovi korjaaja löytyy suvusta joka huolehtii korjaus ja huolto töistä.

eipä täällä taida paljoa miehiä ollakaan voisi oma nurkkaus olla aika hiljainen paikka.
Onkos muut palstan miehet perheellisiä vaimon avulla tänne eksyneitä?
En kyllä ole, kun ei tuota vaimoketta ole... voipi olla tosiaan ettei miesten nurkassa paljoakaan tapahtuisi, tosin varma naistenkerääjä sinne olisi juoruilla siellä naisista... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Kröhöm.. hysshysss... se vaan tapahtui keskellä palstaa, minkäs sille pystyis... tosin se on pienin paha, eilenkin minulle sovitettiin ties mitä vaatteita ja vaadittiin tulemaan niillä Diamond Dustin kautta Hämeenlinnaan palstameetingiin.. ei ole helppoa kenellekään.
Palstaa mie tarkoitinkin. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:
voisiko perustaa miesten nurkan kun teille äideillekin on omia ikäluokka osioita :xmas:
Vaadittaisiinko miesten nurkassa henkistä vai fyysistä miehisyyttä? Saisiko sinne tulla kirjoittamaan, jos olisi ensin pukenut äijälle mekon päälle ja itselle sarkahousut ja tekoviikset?

 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:
Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:
voisiko perustaa miesten nurkan kun teille äideillekin on omia ikäluokka osioita :xmas:
Vaadittaisiinko miesten nurkassa henkistä vai fyysistä miehisyyttä? Saisiko sinne tulla kirjoittamaan, jos olisi ensin pukenut äijälle mekon päälle ja itselle sarkahousut ja tekoviikset?
vain nainen voi epäillä miestä naiseksi, mies kyllä tunnistaa miehen vaikka olisi mekkokin päällä
 

Yhteistyössä