PersiljaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Näyttäis vähän persiljalta. Miltä se haisee?
No ei toi kyllä persilja oo. En oo haistellu joten en osaa vastata. Siinähän on tollaset kukan alutkin tuolla päässä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näyttäis vähän persiljalta. Miltä se haisee?
IhanaAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Jos siihen tulee sellainen keltainen kukka joka muistuttaa leinikin kukkaa- se on rikkaruoho.
Ja jos lähtee isokin puska helposti irti maasta niin rikkaruohohan se, sama jota mä varjelin monta vuotta mun kukkapenkissäni kunnes äiteemuori lopulta sanoi että nyppää pois liljojes seasta tuo...
Ehkä mä raaskin yhen varren nypätä irti. Hetki vaan, lisään kohta uuden kuvan.Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:Onko siinä minkäänlaista kukkaa/kukintoa?
Paremman kuvan saa, jos raaskii yhden varren nypätä irti ja kuvata yksiväristä taustaa vasten
Se kasvoi siis sellaisina puskina, mä tunnistan mitään huonosti, mutta äiti on kävelevä puutarhakirjasarja.Alkuperäinen kirjoittaja Blue:IhanaAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Jos siihen tulee sellainen keltainen kukka joka muistuttaa leinikin kukkaa- se on rikkaruoho.
Ja jos lähtee isokin puska helposti irti maasta niin rikkaruohohan se, sama jota mä varjelin monta vuotta mun kukkapenkissäni kunnes äiteemuori lopulta sanoi että nyppää pois liljojes seasta tuo...
no mä sanoisin, ettei ole kyseinen malva Rikkaruohoksi mäkin epäilen ja uutta kuvaa innolla odottaen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiiltomalva!
:attention: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiiltomalva!
http://www.google.fi/images?q=kiiltomalva&oe=utf-8&rls=org.mozilla:fifficial&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=7BErTNy8F8uPOInz7LID&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CDYQsAQwAwAlkuperäinen kirjoittaja eevikka:no mä sanoisin, ettei ole kyseinen malva Rikkaruohoksi mäkin epäilen ja uutta kuvaa innolla odottaen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiiltomalva!
näin mäkin epäilen että ei tarkoita tuota isolehtistä ( joka sekään tuskin on malva)... vaan tuota korkeampaa liuskalehtistäAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:http://www.google.fi/images?q=kiiltomalva&oe=utf-8&rls=org.mozilla:fifficial&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=7BErTNy8F8uPOInz7LID&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CDYQsAQwAwAlkuperäinen kirjoittaja eevikka:no mä sanoisin, ettei ole kyseinen malva Rikkaruohoksi mäkin epäilen ja uutta kuvaa innolla odottaen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiiltomalva!
Ei ole.... eihän?
Siis mä luulen ainakin että ap tarkoittaa tuota liuskalehtistä, vai tarkoittaako?
ei oo tuoAlkuperäinen kirjoittaja tunnistettu::attention: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiiltomalva!