onko tämä nainen mielestänne kaunis?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
miekkonen
Vaikea sanoa kun missään kuvassa ei näe häntä itseään. Eli muottiin laitettu typykkä kyseessä. Varmaan ihan kaunis periaatteessa, mutta peittyy tuonne ankkahuulien, rakennekynsien yms. alle.

Ei ole
ei perinteisessä mielessä, näyttää liian lyhyeltä ja muodokkaalta malliksi, piirteet eivät ole symmetriset ja klassiset.
Mukavan näköinen ja nätti, mutta ei kaunis.

"vieras"
Ei.
Liitän kauneuteen myös luonnollisuuden ja aitouden.
Tällä en tarkoita ettei saisi olla tekorusketusta,hiustenpidennyksiä,rakennekynsiä tai ripsienpidennyksiä mutta nuo kaikki yhdessä on way too much.
Siihen vielä päälle selvästi värjätty,teennäinen tukanväri ja idioottimainen muikistelu joka kuvassa.
Ei anna naisesta kovin älykästä kuvaa.

Blue
[QUOTE="vieras";28992576]No onpa taas järkeä olla kateellinen 15 vuotiaalle, tai mistä minä tiedän vaikka te itse olette. Viesteistä päätellen hyvinkin olette :)[/QUOTE]

Voi vittu kun joku joskus lakkaisi vetämästä tätä katauskorttia!

Ensin kysytään mitä mieltä. Sitten kun vastataan niin joko mielistellään ja nuoleskellaan tai sitten ollaan kateellisia.

Plaah!!!

Saisinhan mäkin itteni tuon näköiseksi ihan koska vaan. En halua.

"vieras"
Jotenkin pelottavan näköinen. Miksi sen pitää kurtistaa kulmia ja törröttää huulia joka kuvassa? Saunan jäljiltä voisi ehkä olla ihan nätti, rentona ja puhtaana.

"vieras"
Voi vittu kun joku joskus lakkaisi vetämästä tätä katauskorttia!

Ensin kysytään mitä mieltä. Sitten kun vastataan niin joko mielistellään ja nuoleskellaan tai sitten ollaan kateellisia.

Plaah!!!

Saisinhan mäkin itteni tuon näköiseksi ihan koska vaan. En halua.
Ouh, taisi osua arkaan paikkaan, no olet sinäkin nätti. Olen nähnyt sinun kuvia täällä, että jaxuhali vaan ;)

Blue
[QUOTE="vieras";28992604]Ouh, taisi osua arkaan paikkaan, no olet sinäkin nätti. Olen nähnyt sinun kuvia täällä, että jaxuhali vaan ;)[/QUOTE]

Oletko?? Näytätkö mullekin!!

Toinen mitä käytetään sitten seuraavaksi on tuo ai, taisi kolahtaa. Mikään muu ei kolahtanut kuin nuo saatanan samat kuluneet fraasit!!

Yhteistyössä