Onko tämä mies tosissaan mun kanssa vai ei? Palstaraati saa nyt tulkita..

• Viestiketjun aloittaja "Emmi"
  • Ensimmäinen viesti
"Emmi"
On todella kohtelias ja kiltti mulle kun nähdään. Jos tulee käymään minun luona, niin tuo yleensä tullessaan jotakin. Kukkia, suklaata tms.
Silittelee ja hellii mua paljon ja on sanonut, että on niin varma minusta, kuin tällä hetkellä voi olla. Emme siis ole tunteneet kuin 5kk, josta aktiivisesti tapailtu 3kk.

Päivisin ei kuitenkaan ota koskaan muhun mitään yhteyttä. Tekstiviesteihin ei joko vastaa tai jos kysyn jotankin, niin vastaa tasan tarkkaan siihen kysymykseen ja siinäpä se.
Näemme välimatkan takia (60km) pari kertaa viikossa. Muutoin pidämme yhteyttä vain iltaisin fb:ssä, jossa vaihdetaan päivän kuulumiset. Eikä iltaisin aina tunnu kiirehtivän edes fb:hen, vaikka kello olisi arkena jo paljonkin.

Tänään meidän piti katsella yhdessä yhteistä laivareissua netistä ja mä roikuin linjoilla koko illan ja miestä ei vieläkään näy.

Ja olemme yli kolmekymppisiä, eli ei mitään teinejä enää.

Eikä ole varattu tms. Olen satavarma siitä. Joku teistä kuitenkin olisi tuota ehdottanut.

hakupäällä
joskus saattaa olla myös monta rautaa tulessa vaikka ei olekaan varattu....
itselläkin aikanaan aiheutti tuskaa monen sinkkuvuoden jälkeen kun nappasikin yhtä aikaa 3 tyttöä vieheisiin....kaikki ihan ylimukavia....ei ole todellakaan helppo tilanne.

tässä voi olla kyse muustakin....kiireistä

vierasd
Toiset ne käy päivisin töissä eikä se työ ole sellaista että voi jokaisen viestiin joka sen hetkiseltä naikkoselta tulee niin vastata heti. Suotavaa on myös että iltaisin harrasta, tapaa ystäviää tai sukulaisiaan. En ymmärrä mikä tuossa on mitään sellaista mitä pitäisi tulkita?

vierass
Kun nimenomaan vaikuttaisi, että on varattu. Jos on hullun ihastunut toiseen, niin kyllä sitä haluaisi pitää yhteyttä enemmän. Ellet ole liian tyrkky, jolloin miehestä alkaa tuntua siltä, että tarvitsee susta hengähdystaukoa.

"Lähettäjä"
Ap:n sepustuksen perusteella mies voi olla myös ihan tasapainoinen heppu, jolla on mahdollisesti töitä, ystäviä, harrastuksia ja muita tolkullisia aktiviteetteja, joita ei noin vaan työnnä sivuun yhden naikkosen takia. Tuossa kolmenkympin paremmalla puolella moni mies on oppinut kantapään kautta, että elämä ja onnellisuus rakentuu monista muistakin palikoista kuin naisesta. Ehkä ap:nkin kannattaisi täyttää oma aikansa jollain muulla kuin takertuvilla ajatuksilla ja nauttia sitten yhteisestä ajasta senkin edestä. Tuo auttaisi siinäkin tapauksessa, että muiden veikkaukset osuu oikeaan, etkä olekaan ainoa nainen.

"Vierailija"
[QUOTE="Lähettäjä";29287145] Tuossa kolmenkympin paremmalla puolella moni mies on oppinut kantapään kautta, että elämä ja onnellisuus rakentuu monista muistakin palikoista kuin naisesta[/QUOTE]

Olipa osuvasti sanottu. Tämän asian tuntuvat jotkut unohtavan ja sitten ihmetellään, kun ollaan tyytymättömiä. Kaikki onnellisuuden paine kasataan puolison niskaan, mikä on hirveä rasite molemmille - parisuhteen ulkopuolinen elämä pitää suurinpiirtein kuolettaa.

Kyse voi siis olla mistä tahansa. Ehkä miehellä tosiaan on muuta puuhaa eikä yksinkertaisesti ehdi päivystää facebookissa/puhelimen äärellä. Tai sitten ei ole muuta puuhaa vaan intressit on muualla, sekin on mahdollista.

[QUOTE="Vierailija";29287248]Olipa osuvasti sanottu. Tämän asian tuntuvat jotkut unohtavan ja sitten ihmetellään, kun ollaan tyytymättömiä. Kaikki onnellisuuden paine kasataan puolison niskaan, mikä on hirveä rasite molemmille - parisuhteen ulkopuolinen elämä pitää suurinpiirtein kuolettaa.

Kyse voi siis olla mistä tahansa. Ehkä miehellä tosiaan on muuta puuhaa eikä yksinkertaisesti ehdi päivystää facebookissa/puhelimen äärellä. Tai sitten ei ole muuta puuhaa vaan intressit on muualla, sekin on mahdollista.[/QUOTE]

Pyh. Jos mies on kiinnostunut, niin se kyllä näkyy ja kuuluu. Ei sitä tarvitse arpoa. Kiinnostuksen osoittaminen ei tietenkään vaadi 24h läsnäoloa, mutta ei tuo hyvälle kuulosta.
Ap, ei muuta, kuin uutta matoa koukkuun.

"Emmi"
Miehellä ei ole toista. Viettää kuitenkin viikonloput aina minun kanssani. Jos ehdotan iltatapaamisia arki-iltana, niin aina sopii. Olen käynyt miehen luona ja olen ollut siellä yötäkin muutaman kerran. Olen tavannut miehen lapsen ja yhden sukulaisen.
Jos mä olen viikonloppuna töissä, niin mies ajaa kuitenkin yli 80km kaupunkiin, jossa olen töissä ja ihan vain käydäkseen kahvilla kanssani.

Mies myös liikkuu ihan avoimesti mun kanssa kotipaikkakunnallaankin yms.

Arvuuttelija
Alkuperäinen kirjoittaja hakupäällä;29285886:
joskus saattaa olla myös monta rautaa tulessa vaikka ei olekaan varattu....
itselläkin aikanaan aiheutti tuskaa monen sinkkuvuoden jälkeen kun nappasikin yhtä aikaa 3 tyttöä vieheisiin....kaikki ihan ylimukavia....ei ole todellakaan helppo tilanne.
No olkoon tytöt kaikki miten ylimukavia tahansa, niin itse tyttönä haluaisin tietää tuosta ja sitten vetäytyä.

Haluan pitkän parisuhteen alun olevan sellainen, ettei se jätä epäilyksiä valinnan oikeellisuudesta. Jos kaikki kolme kuumottavat, niin mistä siinä nyt sitten ottaa selvän, kuka olisi biologisesti sopivin ja/tai kenen kanssa menee kaikkein parhaiten.

läheskään kaikki miehet ei ole niin hirveen innostuneita viestittelijöitä, joku siksi että tekniset vimpaimet ei vois vähempää kiinnostaa tai siksi että tekstin tuottaminen ylipäätään kangertelee

musta tässä tapauksessa ei voi tältä pohjalta vetää sitä johtopäätöstä että lajitoveri ei olis suhtteessa täysillä mukana

"Heidi"
Ihan normaalilta ja täysipäiseltä mieheltä kuulostaa. Miksi ihmeessä pitäisi päivälläkin viestitellä tai edes joka ilta? Mies ilmeisesti käy töissä ja hänellä on lapsikin, joten kiireitä riittää. Sinä kuulostat ennemminkin läheisriippuvaiselta. Älä nyt vain pilaa suhdetta liialla painostamisella ja jatkuvalla viestittelyllä.

lllmlml
Luultavasti hänellä on vain elämä, joka ei sisällä jatkuvaa tietokoneen ääressä istumista. Työaikana voi keskittyä töihinsä ja hänellä voi olla myös muuta sosiaalista elämää ja harrastuksia, joten ei ehdi aina pitää yhteyttä. Ja ehkä kaipaa pienen hengähdystauon töitten jälkeen, eikä heti ryntää facebookiin. Ja jospa pitää esim urheilun katsomisesta tosi paljon ja sitähän sitten tulee jos on kanavapaketti sitä varten.

vier
Olenko ainoa, jonka mielestä on outoa, ettei vastaa tekstiviesteihin? Tai vastaa vain sen pakollisen.
Mun mielestä mies on sinusta vielä epävarma, tai sitten hänellä on muitakin ihastuksenkohteita.
Kysyisin suoraan onko muita.

Kyllätin
Ihan normaalia että vastaa lyhyesti, ei töistä voi vastailla pitkiä selostuksia, ei siittä makseta palkkaa.
Samaten työn jälkeen voi olla paljon muuta hommaa.
Yritäs nyt esim vastailla feissiin tai luuriin jos tekee vaikkapa polttopuita talveksi, menee useasti useampi tunti pilkkomisessa. Niin hikistä puuhaa että ei siinä kosketella luuria kovinkaan herkästi.

Terveisin: metsien mies

ooooooo
En itse ehkä tykkäisi jos jo alussa ois noin nihkeetä.. kun me miehen kanssa tutustuimme, välimatkaa oli yli 200km, viestiteltiin ja soiteltiin useana kertana päivässä ja alkuun ei kumpikaan osannut aatella kuin toista. :)

asdfr
Miehet on vaikeita, ei munkaan ukko alussa vastillut salamana viesteihin. jos on työssäkäyvä normaali ikäisensä mies niin turhat ruusunpunaiset kuvitelmat on karisseet jo, ei ole enä ensirakastajan tulista paloa, vaan ihastuminen ja ehkä rakastuminen myöhemmin. En itsekään jaksaisi enää päällle kolmikymppisenä lähteä yönselkään himojeni perässä tai muuten odottaisi rakkaudentunnustuksia sen kummemmin. Mun analyysi: mies kuulostaa aikuiselta, normaalilta sukupuolensa edustajalta. Tosin, jos sullla jokin varoituskello laulaa päässäsi niin siihenkin kannattaa luottaa. Voithan sanoa hänelle mitä ajattelet, rehellisyys auttaa suhteen alussa muutenkin. Eikä tarvitse alkaa takertumaan..ja ota vastaus sellaisenaan äläkä ala tulkitsemaan miehen sanoja.

Miksi ihmeessä pitäisi kesken työpäivän vastailla viesteihin? Ahdistava ajatus, että pitäisi olla aina tavoitettavissa. Lopeta kesken päivän viestittely, niin ei tarvitse miettiä että vastaako mies ja mitä vastaa.

"koji"
Itse olen tietyssä mielessä semmoinen joko-tai-ihminen, eli kun näemme jonkun kanssa niin keskityn silloin häneen, ja kun emme näe, en oikeastaan haluakaan olla kovin tiiviisti tekemisissä hänen kanssaan, eli suomeksi sanottuna väliajoilla haluan keskittyä muihin henkilöihin ja jättää sen ihmissuhteen taka-alalle vähäksi aikaa, eikä tämä tarkoita sitä että joku nyt hylätään tai sitä dissataan. Älä ainakaan ala syyllistämään häntä vaan koita pärjätä ilman jatkuvaa yhteydenpitoa. Kyllä se ihminen sinun olemassaolon muistaa ilman säännöllistä ravisteluakin. Ja jos ei niin jouti mennä sit.

"vieras."
Mies vaikuttaa ihan normaalilta ja aloittajasta kiinnostuneelta. Työpäivän aikana hempeillä viesteillä pommittaminen tai kaiket illat Facebookissa roikkuminen ei minusta olisikaan ollenkaan toivottavia ominaisuuksia.

Yhteistyössä