keskituloinen on jos tienaa ( nainen 2500 bruttona) miehillä se on 500e enemmän, ikäväkylläAlkuperäinen kirjoittaja hellalettas:ei se ole huono, mutta pieni se tulo on. eihän siitä jää käteen juuri mitään.
. Millasia palkkoja teillä oikein on??? Toi olisi mulle ihan super mahtava palkka!!Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:ei se ole huono, mutta pieni se tulo on. eihän siitä jää käteen juuri mitään.
no aijjjaaa, niin mullekinAlkuperäinen kirjoittaja Hörölä:. Millasia palkkoja teillä oikein on??? Toi olisi mulle ihan super mahtava palkka!!Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:ei se ole huono, mutta pieni se tulo on. eihän siitä jää käteen juuri mitään.
mulla on palkka bruttona 940.mieheni saa kohta käteen saman verran ansiosidonnaista kumun bruttopalkka.Mä jään työttömäksi 14.12 ja tulot on noin 500e, en nytkään saa käten kuin 600-700Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:. Millasia palkkoja teillä oikein on??? Toi olisi mulle ihan super mahtava palkka!!Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:ei se ole huono, mutta pieni se tulo on. eihän siitä jää käteen juuri mitään.
niimpäAlkuperäinen kirjoittaja Hörölä:. Millasia palkkoja teillä oikein on??? Toi olisi mulle ihan super mahtava palkka!!Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:ei se ole huono, mutta pieni se tulo on. eihän siitä jää käteen juuri mitään.
Siis tuo oli se käteen jäävä osuus.Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:ei se ole huono, mutta pieni se tulo on. eihän siitä jää käteen juuri mitään.