Onko täällä yhtään ihmistä joka olisi ystävä exän nykyisen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
Minä. En tosin ole minkäänlaisissa väleissä siihen exään. Mutta sen vaimon kanssa ollaan useinkin yhteyksissä kaverillisesti. Sattumalta tutustuttiin. Muistaakseni se oli se joka otti muhun yhteyttä kun tiesi mut nyksänsä exäksi ja tiesi kuka olen netissä. Mun exä oli varmaan kertonut. Tosin hieman oli väärän erotarinan kertonut mun exä meidän erosta:D Mutta en mä siitä ole vihainen mitenkään.

no tuota
mä en nyt oikeen tiiä, et onko tää sama juttu. Mut mun erittäin tärkeä ja hyväystäväni, oli myös kaasonani häissämme, on joskus ollut mieheni kanssa 2 viikkoa enemmän ja vähemmän tosissaan. Mut sillon ne oli teinejä :D Mä en nyt tiiä, et lasketaanko sitä kerta tuo ei edes ihan samallalailla vastaa tuota sun tekstiä

Miks muka mun miehen ex vaimo ei pitäis musta ? B)

Noh, eli siis mä tiedän/tunnen exäni nyksän ja aina jos sattumalta tavataan jossain niin voin hei sanoa ja sanonkin. Näitä kohtaamisia ei onneks satu liian usein, mutta kyllä siis, ei mulla ole mitään häntä vastaan. :) Mutta ihmisenä ei ole mun tyyppiä, en siis siksi olisi mikään hyvä ystävä...

Joo
Mie olen, paitsi et ystävystyttiin silloin kun niillä oli alkanu mennä päin peetä se suhde, lopulta monien vaikeiden juttujen jälkeen erosivat, olleet nyt erossa monia vuosia ja me edelleen tän exän nyxän (joka sekin siis jo ex..)kaa yhteyksis vaik välimatkaa koko Suomi melkeen. Mukava mimmi, kovin samanluontosii ja -näkösiiki ollaan...

tiinabui
ei ole...aluks yritti kovin olla mun eli "nyksän" kans kaveri, ihan oli vaan pakko ripustautuu jotenkin...huh huh...ehkä ihmistyyppi,joka ei osaa luopua mistään koskaan, kyseessä. Yritti exsäänsä myös ripustautua, kun ei lämmennyt, yritti muhun...ja ei siinä, mutta ollaan aivan erilaisia (hänen mielestä samanlaisia, oli puhunut ympäri niin) ja valitettavasti hänen koulutustasonsa(joo ei aina kerro ihmisestä kaikkea,mutta nyt, usko pois...) vastaa juurikin hänen tasoaan, eli ei tasoa.
Ja ollaan aivan vastakohtia ulkoisesti...hän kookas, pitkä...minä, en ;)

Olen kuitenkin oman eksäni nykyisen avovaimon hyvä kaveri,joten on se mahdollista :)

Yhteistyössä