Onko täällä muita laiskoja

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
:) Jos mä en heti aamusta ole "valppaana" ja reippaana päivän touhuihin niin voi olla, että olen vielä samassa jamassa iltapäivällä eli tukka sekaisin jne. Jos ei ole pakko minnekään lähteä niin helposti lipsahtaa kotipäiväks. Mun piti lähteä tänään shoppailemaan, mutta en saanut kunnon kimmoketta suihkuun lähtöön, kaikkea muuta pientä olen tässä päivän touhuillut ja kohtahan noi kaupat menee jo kiinni. No säästyipähän rahat.

moi
Ei mulla ole aikaa olla laiska, neljä lasta, omakotitalo, lasten kuljetukset, koira ja kolme hevosta pitää huolen ettei aikaa laiskotteluun jää. Ja mä en kestäis vaan olla,tartten paljon elämää ympärilleni!

Voi että tunnen itteni laiskaksi: koti on kuin koiranoksennus, keittiössä astiat pöydillä, huusholli imuroimatta, sängyt petaamatta ym ym...

Tätä laiskuutta! :kieh:

Vaikka minulla on tavallaan 'syytäkin' olla laiskana, niin siltikin :headwall: :headwall: :headwall:

Isäni kuoli vajaat kolme viikkoa sitten, sen jälkeen kaikki on ollut levällään täällä. Ja kaiken lisäksi tän viikon oon ollut kuumeessa ja flunssassa.... :( Ärsyttää.

mä olen kans koko päivän aloittanu siivouksia, mutta jotenki sitä vaan jämähtää tähän koneelle (en siis ole ollu koko päivää koneella). Äsken sain sen verran tehtyä, että imuroin. oikeesti laiskottaa... ja viiden maissa pitäis lähtee töihin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:) Jos mä en heti aamusta ole "valppaana" ja reippaana päivän touhuihin niin voi olla, että olen vielä samassa jamassa iltapäivällä eli tukka sekaisin jne. Jos ei ole pakko minnekään lähteä niin helposti lipsahtaa kotipäiväks. Mun piti lähteä tänään shoppailemaan, mutta en saanut kunnon kimmoketta suihkuun lähtöön, kaikkea muuta pientä olen tässä päivän touhuillut ja kohtahan noi kaupat menee jo kiinni. No säästyipähän rahat.
No onhan moni kauppa auki viel kuutisen tuntia. Vielä ehdit!! Nyt reippaasti vaan liikkeelle, siinä piristyy! :wave:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tribaali:
Mä laitan aina itseni heti kuntoon kun herään, siis meikki, hiukset ja vaatteet päälle, siis ihan aina, olipa tarkoitus olla vaikka vain kotona!
Toi kyllä piristäis varmasti jos kehtais joka aamu ensiks laittaa itsensä kondikseen!

ap kyllä kyseli laiskoja mutta vastaan silti. Siiivottu on koko päivä 1,5-vuotiaan pojan kans tukka putkella. Minä kans tykkään laittautua heti aamusta, jotenki inhottava olla hiukset sekasi yöpaidassa kovin pitkään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tribaali:
Mä laitan aina itseni heti kuntoon kun herään, siis meikki, hiukset ja vaatteet päälle, siis ihan aina, olipa tarkoitus olla vaikka vain kotona!
Toi kyllä piristäis varmasti jos kehtais joka aamu ensiks laittaa itsensä kondikseen!
nimenomaan... kyllä ihan hävettää.... :ashamed:

no, ehkäpä jotain tekemistä on silläki asialla että neiti nukkuu yönsä tosi huonosti ja mie olen zombie sen takia koko päivän... :D

Yhteistyössä