onko täällä muita jotka sortuvat helposti

  • Viestiketjun aloittaja ninni
  • Ensimmäinen viesti
ninni
pettämään?
mulla on vähä tällainen "tapiumus" en tiedä mistä se johtuu mut välillä tekee mieli toista miestä ja haluaisin kokeilla myös naista?! rakastan miestäni, haluaisin vaan aina välillä pelkkää seksiä jonku toisen kanssa.. oonko ainut?
 
ninni
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tuntuuko susta, että sä oisit jotenkin epävarma omasta viehätysvoimasta ja haluaisit saada siitä aina todisteen siten, että näet olevasi haluttu?
en itseasiassa.. en siis aio miestäni pettää,mutta välillä tekee hulluna mieli jotain toista...tää sit menee kyl aina ohi ja oon onnellinen etten tehny mitää tyhmää
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tuntuuko susta, että sä oisit jotenkin epävarma omasta viehätysvoimasta ja haluaisit saada siitä aina todisteen siten, että näet olevasi haluttu?
en itseasiassa.. en siis aio miestäni pettää,mutta välillä tekee hulluna mieli jotain toista...tää sit menee kyl aina ohi ja oon onnellinen etten tehny mitää tyhmää
noh, yrität vaan sillon keksittää sen seksuaalienergian omaan miehees. :)
 
Höh, kyllä minäkin voisin antautua Jone Nikulalle mielessäni mutten sitä kuitenkaan tee. Se että vähän fantasioi ihanasta paneskelusta jonkun toisen kuin oman ukon kanssa ei ole vaarallista. Juu ja naisen kanssa sekstailu kuuluu myös "haaveisiin" vaikken sitäkään aio toteuttaa. (enää. )
 
Minulla saattaisi olla mielitekoja moiseen, jollen olisi ehtinyt kokea kaikenlaista ennen avoliittoamme ja lapsia. Nyt ei kiinnosta, mutta jos kovin nuorena olisin yhteen mieheni kanssa mennyt, en usko, että olisimme olleet pitkään yhdessä. En olisi halunnut pettää, joten ero meille olisi tullut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
joo no toivottavasti nää ajatukset / mielihalut loppuis joskus.. on vaa vähä tuskallista ku on tällaisia ajatuksia
Vielä tuskallisempi tilanne tulee, jos kokeilet mielitekojasi käytännössä :hug:
Se ruoho ei muuten ole yleensä oikeasti vihreämpää aidan toisella puolella...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
joo no toivottavasti nää ajatukset / mielihalut loppuis joskus.. on vaa vähä tuskallista ku on tällaisia ajatuksia
Vielä tuskallisempi tilanne tulee, jos kokeilet mielitekojasi käytännössä :hug:
Se ruoho ei muuten ole yleensä oikeasti vihreämpää aidan toisella puolella...
itseasiassa on se.. ku tähän kerran sorruin..
 
Niin siis onko ne sun jutut ihan vaan fantasioita vai mietitkö OIKEESTI harrastavasi seksiä toisen kanssa? Siinä on vissi ero. Mun fantasiaan kuuluu nääs raju seksi kahden uppo-oudon ukon kaa ruotsinlaivalla, enkä koe siitä mitään ahdistusta. :kieh: Älä ota niin vakavasti...
 
pesusieni
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Minulla saattaisi olla mielitekoja moiseen, jollen olisi ehtinyt kokea kaikenlaista ennen avoliittoamme ja lapsia. Nyt ei kiinnosta, mutta jos kovin nuorena olisin yhteen mieheni kanssa mennyt, en usko, että olisimme olleet pitkään yhdessä. En olisi halunnut pettää, joten ero meille olisi tullut.
Mä ite aloin olla miehen kans ku oli 16v, ei mulla nyt ollu ku 3 ennen miestä ja mitään hurjia yhenillan juttuja ei lainkaan..
Ei silti tulis ikinä mieleen mennä jotaki toista paneskelemaan.

Tässä toisenlainen näkökulma
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
joo no toivottavasti nää ajatukset / mielihalut loppuis joskus.. on vaa vähä tuskallista ku on tällaisia ajatuksia
Vielä tuskallisempi tilanne tulee, jos kokeilet mielitekojasi käytännössä :hug:
Se ruoho ei muuten ole yleensä oikeasti vihreämpää aidan toisella puolella...
itseasiassa on se.. ku tähän kerran sorruin..
Mitäs jos piätte taukoo ja katotte mitä sitten tai jotain?
Tietääkö sun mies sun syrjähypystä?

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
joo no toivottavasti nää ajatukset / mielihalut loppuis joskus.. on vaa vähä tuskallista ku on tällaisia ajatuksia
Vielä tuskallisempi tilanne tulee, jos kokeilet mielitekojasi käytännössä :hug:
Se ruoho ei muuten ole yleensä oikeasti vihreämpää aidan toisella puolella...
itseasiassa on se.. ku tähän kerran sorruin..
Jaa-a.
Sitten sinun kannattaa kysyä vakavasti itseltäsi, mitä oikein elämältäsi haluat.
Minun mieheni on minulle paras vaihtoehto.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
joo no toivottavasti nää ajatukset / mielihalut loppuis joskus.. on vaa vähä tuskallista ku on tällaisia ajatuksia
Vielä tuskallisempi tilanne tulee, jos kokeilet mielitekojasi käytännössä :hug:
Se ruoho ei muuten ole yleensä oikeasti vihreämpää aidan toisella puolella...
itseasiassa on se.. ku tähän kerran sorruin..
Mitäs jos piätte taukoo ja katotte mitä sitten tai jotain?
Tietääkö sun mies sun syrjähypystä?
tietää, ja päätettiin jatkaa yhessä,lopetin sen toisen jutun.. mut en voi muuta sanoo ku rehellisesti se toinen oli sängyssä unelmien täyttymys, ja muutenki unelmien mies, en vaa jotenki uskonut että se olis tosissaa mut halunnut, joten jätin sen :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja pesusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Minulla saattaisi olla mielitekoja moiseen, jollen olisi ehtinyt kokea kaikenlaista ennen avoliittoamme ja lapsia. Nyt ei kiinnosta, mutta jos kovin nuorena olisin yhteen mieheni kanssa mennyt, en usko, että olisimme olleet pitkään yhdessä. En olisi halunnut pettää, joten ero meille olisi tullut.
Mä ite aloin olla miehen kans ku oli 16v, ei mulla nyt ollu ku 3 ennen miestä ja mitään hurjia yhenillan juttuja ei lainkaan..
Ei silti tulis ikinä mieleen mennä jotaki toista paneskelemaan.

Tässä toisenlainen näkökulma
Niinpä. Ihmiset ovat onneksemme erilaisia.
 
unea
Kyllä joskus kävelee vastaan sellasia pantavan näkösiä miehiä, ja mielessään leikittelee ajatuksella, että miten oiski siistiä ku olis välillä joku toinenkin seksikumppani, mutta jää ajatustasolle.
Miten ois AP roolileikit miehes kaa? ; )
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mikä siinä sun miehessä niin huonoa on sänkyssä? Jos se tekee jotain väärin tai ei osaa, niin voit opettaa.
ei se oo huono.. ei tosiaan. mutta vaikka kuinka haluan unohtaa nii en pysty unohtamaan sen toisen kosketusta enkä mitää muutakaan! mulla hajoaa pää tän asian kanssa
 
Mä kehottasin
puhumaan sun miehen kans.

Musta tuntus kurjalta jos saisin oman puolison miettineen jo kauan eroo yms... Varsinki muita miehiä...

Mikä siinä sun miehessä on vikana ja mitä ihanaa siinä on, siis kai sä sitä rakastat jos yhessä ootte?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Mä kehottasin:
puhumaan sun miehen kans.

Musta tuntus kurjalta jos saisin oman puolison miettineen jo kauan eroo yms... Varsinki muita miehiä...

Mikä siinä sun miehessä on vikana ja mitä ihanaa siinä on, siis kai sä sitä rakastat jos yhessä ootte?
ollaan koettu niin monet asiat yhdessä mieheni kanssa että en osaa kuitenkaan kuvitella eläväni ilman häntä. rakastan miestäni oikeasti ja hän on minulle tärkeä!
 

Yhteistyössä