Onko täällä muita jotka ovat Vm-alalla? :)

ex-myyjä
saaks sen tiedon kans että miten tuotot jakaantuu ketjun ulkopuolelle myytyjen tuotteiden ja uusien rekryjen suhteen
Siellä kerrotaan Business-manuaalissa, miten eri tasot tienaa. Mutta sen manuaalin varmaan löydät verkostakin. Jos myyt ulkopuolelle tuotteita ja olet ihan perus-jälleenmyyjä, niin saat ostaa 25% alella tuotteet ja myydä se normaalihinnalla asiakkaalle.

Ketään ei kiinnosta kyllä, miten myydyn tuotteen voitto jakaantuu: ei oikeutta, eikä itse Herbalifeä. Mutta toki sitä voi itse alkaa laskea keräämiesi tietojen perusteella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ex-myyjä;30310088:
Tuo on selitetty siinä mm. Belgian oikeuden dokkarissa, jonka olen postannut linkkinä, miten jälleenmyyjä tienaa. Lue sieltä lisää ja palataan sit asiaan. Ei ole mitään yksinkertaista kaavaa, jolla voisi laskea jakosuhteet. Se riippuu myyjän tasosta, organisaatiosta yms. Eli jakosuhteet vaihtelevat suuresti. Eli jälleenmyyjän voittoprosentti myynnistä riippuu myös muiden onnistumisesta.
ei mua kiinnosta miten ne eurot jakaantuu vaan se että kerrotaanko jakoperusteet myyjille ja se, kuinka tulot jakaantuu ketjun ulkopuolelle menevästä myynnistä / rekrypalkkiot
 
herbatar
Alkuperäinen kirjoittaja ex-myyjä;30310051:
Kyllä se löytyy ainakin Herbalifelta Business-oppasta, miten myydyn tuotteet tienestit jakautuvat. Ongelma vaan on, että jälleenmyyjällä on 5 eri tapaa tienata. Bonukset ja rojaltit on vaikea laskea, ja riippuvat tasosta, myyntiportaasta yms.

Jos sua kiinnostaa, niin mene kuuntelemaan, sitten saat kaiken matskun ja tarkat tiedot.

Useimmat Herbalifet-tuotteet myydään jälleenmyyjältä, joka saa ne ostaa 25% alennuksella sponssiltaan ja pitää tuon myyntivoittona.
Herbalife Business-oppaassa ei ole mitään tietoa tuotteiden valmistuskustannuksista tai siitä mistä tuotteen lopullinen hinta oikeasti muodostuu.

Herbalife on tuomittu pyramidihuijauksesta mm. USAssa ja Canadassa. Tuomioiden seurauksena bonuksia on muutettu ja alkusijoitus on pienennetty mikä mahdollistaa toiminnan jatkamista juuri lain ulottumattomissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ex-myyjä;30310154:
Sä olet täällä vänkännyt laskukaavaa sille, miten tuotteen voitto jakautuu linjalle. Se on täysin eri asia kuin kerrotaanko jälleenmyyjille, mitä he itse tienaavat.
se laskukaavasta vänkääminen alko siitä kun joku harmaa ei käsittänyt että mitä mää sillä tarkotan
 

Yhteistyössä