Onko täällä muita jotka ovat Vm-alalla? :)

Haluan kysyä kauanko olette olleet ko alalla, voitte kertoa missä jos haluatte, oletteko menestyneet? Onko myös täällä sellaisia jotka lopetivat ja miksi, oliko liian vaikea? Voitte muuten kertoa mitä kaikkia teette ;). Itse olen vm alalla nyt jo jonkin verran ja toine krt, otin harrastuksena sen, vaikka tavoitteet on olemassa aina teen mitä tahansa. Teen myös kansanvälistä bisnestä, paljon siis ulkomaailla, sekä omistan yksimyyntioikeudet yhdelle tuotteelle muutamissa maissa ja olen vast alussa sen kanssa ennen kun pääsen tosihommiin, liika töitä se on vaatinut. Myös pientä harrastusta se on vaikka saan tästäkin jotain, eli 2ssa isossa maassa pari pientä yritystä muiden kanssa pyöritän. Sekä myyntiä harrastan. Paljon kaikenlaista, mutta olen mä sellainen...
 
Ai jotain pyramidimeininkiä? Ei kannata, tyhmien hommaa. Tiedän monta lankaan mennyttä, surkeat tienestit. Sulla on varmaan rahkeita muuhunkin, älä tuhlaa energiaa tuollaiseen pashkaan.
Voi se silläkin tavalla kutsua. Ei se ihan noin menee, olen ollut ennenkin alalla, niin huomasin jos sohvalla olen ei tästä tulee mitään, se vaan vaati töitä. Kaikki ei ole kannattavia mutta uusia ovat aina kannattavia, jos vaan vitsi sen eteen töitä tehdä. Olen aika hankala menemään näiden mukaan, jos en näe kannattavuutta. Ensimmäistä krt olin ollut sen allalla kun olin 16v. Netissä ei kannattaa lukea ihan kaikkia ko alasta, kun ne ihmiset jotka kirjoittavat miten huijausta se on, eivät tehneet kova työtä sen eteen mitä se vaati ja luovuttavat heti jos jotain epäonnistu, ei se rahaa itse kävelee ikkunoista ja oveista, se vaan vaati aika paljon. Haluan vaan täällä kysyä miten monet ovat myös ja tarinoita lukea :). P.S. tämä on mun ihan sivutyö tällä hetkellä, mutta tiedän siihen löytyy pian enemmänkin aikaa, kun saan mun kaikki projektit menemään niin kuin on suunniteltu ja pikkasen enemmän työntekijöitä saan projekteihin. On minulle muuten työnteko aina ollut helppoa ja rakastan töitä tehdä. Aamulla yks homma teen, päivällä toinen ja illalla muut ;)...
 
"Virpi"
Haluan kysyä kauanko olette olleet ko alalla, voitte kertoa missä jos haluatte, oletteko menestyneet? Onko myös täällä sellaisia jotka lopetivat ja miksi, oliko liian vaikea? Voitte muuten kertoa mitä kaikkia teette ;). Itse olen vm alalla nyt jo jonkin verran ja toine krt, otin harrastuksena sen, vaikka tavoitteet on olemassa aina teen mitä tahansa. Teen myös kansanvälistä bisnestä, paljon siis ulkomaailla, sekä omistan yksimyyntioikeudet yhdelle tuotteelle muutamissa maissa ja olen vast alussa sen kanssa ennen kun pääsen tosihommiin, liika töitä se on vaatinut. Myös pientä harrastusta se on vaikka saan tästäkin jotain, eli 2ssa isossa maassa pari pientä yritystä muiden kanssa pyöritän. Sekä myyntiä harrastan. Paljon kaikenlaista, mutta olen mä sellainen...
Opettele kirjoittamaan suomea.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30300630:
pitääkö aina kysellä muilta kun oma valmis ja virheetön mielipide on jo tiedossa. turhaa vääntämistä nämä utelualotukset.
:stick:
Tunti että olet mies kenellä on kuukautisia silloin tällöin ;D...

Mä en kaipaa kenenkään mielipiteitä todellakaan. Lue mitä kysyn.
 
"akka"
Kun on miljoona rautaa tulessa ja niin ahkera ja työteliäs että ihan ulkomaita myöten sitä työtä on suomen lisäksi niin täytyy ihmetellä miten on aikaa notkua täällä jatkuvasti jauhamassa paskaa ympäri vuorokauden kun ei tavallisella duunarilla ole aikaa moiseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Wc Ankka
[QUOTE="akka";30300637]Kun on miljoona rautaa tulessa ja niin ahkera ja työteliäs että ihan ulkomaita myöten sitä työtä on suomen lisäksi niin täytyy ihmetellä miten on aikaa notkua täällä jatkuvasti jauhamassa paskaa ympäri vuorokauden kun ei tavallisella duunarilla ole aikaa moiseen.[/QUOTE]

Oletko huomannut että olen ollut 1kk lomalla :)? Luulin kerroin se jopa hyvinkin ja nyt olen lähdössä tuun vast illalla takas.
 
"vili"
Kerran yhteen toimintaan mua yritettiin saada mukaan. <kävin niissä myyjien "tapaamis"tilaisuuksissa ja huh huuh, se oli kuin jostain jeesus messusta se meno :O

Kavereita siihen lähti heti mukaan, tonnilla messiin... mä en ikinä sinne rahaa antanut, kyllä ne yritti. Piti olla ja tulla oikee hieno virtuaalinen ostoskeskus, paljon liikkeitä ja joku kantiskortti systeemi.
Kun tuo juttu rupesi sitten aukeamaan, eivät kaverit saaneet enää ketään "isompaa" koiuluttajaa kiinni, yllättäen kaikki olivat hävinneet ;)

Kävi myös ilmi että tämä kauppajuttu olikin huijausta, liikkeet joiden nimiä siellä sivulla näkyi eivät tienneet lainkaan että niitä oli siihen hommaan yhdistetty. Siinä meni monelta kaverilta tonni hukkaan.

Mutta kuten milanna jo kertoi, ei tämä ollut huijausta, ne ei vaan yrittäneet eivätkä tehneet tarpeeksi töitä. Varmaan sama koskee niitä huijattuja yrityksiäkin. Mitäs laiskottelivat ;)
 
Harmaana tällä kertaa
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30300630:
pitääkö aina kysellä muilta kun oma valmis ja virheetön mielipide on jo tiedossa. turhaa vääntämistä nämä utelualotukset.
:stick:
Tuskinpa tämänKÄÄN aloituksen tarkoitus oli kysyä mielipiteitä, vaan tuoda vaan esille kuinka erityislaatuinen bisnesnainen tässä on kyseessä. Ahkera, työteliäs, kiireinen ja niin kovin tärkeä ulkomaita myöten.
 
[QUOTE="vili";30300688]Kerran yhteen toimintaan mua yritettiin saada mukaan. <kävin niissä myyjien "tapaamis"tilaisuuksissa ja huh huuh, se oli kuin jostain jeesus messusta se meno :O

Kavereita siihen lähti heti mukaan, tonnilla messiin... mä en ikinä sinne rahaa antanut, kyllä ne yritti. Piti olla ja tulla oikee hieno virtuaalinen ostoskeskus, paljon liikkeitä ja joku kantiskortti systeemi.
Kun tuo juttu rupesi sitten aukeamaan, eivät kaverit saaneet enää ketään "isompaa" koiuluttajaa kiinni, yllättäen kaikki olivat hävinneet ;)

Kävi myös ilmi että tämä kauppajuttu olikin huijausta, liikkeet joiden nimiä siellä sivulla näkyi eivät tienneet lainkaan että niitä oli siihen hommaan yhdistetty. Siinä meni monelta kaverilta tonni hukkaan.

Mutta kuten milanna jo kertoi, ei tämä ollut huijausta, ne ei vaan yrittäneet eivätkä tehneet tarpeeksi töitä. Varmaan sama koskee niitä huijattuja yrityksiäkin. Mitäs laiskottelivat ;)[/QUOTE]

En nyt puhuu näistä huhaa yrityksistä :). Nyt vakavista yrityksistä on kysymys.
 
en usko
Kuinka monta tuntia sä käytät viikossa verkostomarkkinointiin muka? En todellakaan usko, että sä myyt tuotteita yhtään tuntia.
Tienaatko muka PELKÄLLÄ myynnillä asiakaille yli 500e/kk?
 
Kuinka monta tuntia sä käytät viikossa verkostomarkkinointiin muka? En todellakaan usko, että sä myyt tuotteita yhtään tuntia.
Tienaatko muka PELKÄLLÄ myynnillä asiakaille yli 500e/kk?
Mä en omista tuloista halua puhua täällä yhtään mitään :). Mutta en olisi ollut kai siellä jos olisi huonoa. Kaikki mitä teen tulee sanotaan niin jotain. Turhia töitä en tee enkä halua, siihen ei ole aika.
 

Yhteistyössä