onko täällä muita, jotka eivät mielellään syö lääkkeitä ?

nyt jouduin pitkin hampain ottamaan buranan, kun päiväsauna & puistoilu lasten kanssa
eivät auttaneet tähän pääkipuun.. : / joka ei siis ole migreeniä, siihen otan ihan suosiolla
määrätyt lääkkeet mutta muuten kyllä yritän vältellä lääkkeiden napsimista viimeiseen asti.
enkä mielellään syötä lapsillekaan, tietysti saavat antibiootteja esim. korvatulehdukseen
mutta pikku flunssassa en heti ole työntämässä särkylääkettä, ellei lapsi ole selvästi tuskainen.
ja kuumetta alentavat lääkkeet.. pyh sanon minä! nukkuminen ja vahva, itsetehty mehu ajavat ihan saman asian
 
Mä taas en oikeastaan ymmärrä sitä, että miksi ei oteta lääkettä jos tarvii. No joo, voi mennä maksa yms. ja olla haittavaikutuksia. Itse en siedä esimerkiksi päänsärkyä yhtään ja otan siihen melkeinpä heti särkylääkkeen. Lasta lääkitsen myös herkästi jos on kipeän oloinen.
 
Minä.
Buranan otin viimeksi pari kk sitten, keskenmenon jälkeiset vatsakivut oli ihan sietämättömiä. Sitä ennen en edes muista millon viimeksi olen särkylääkkeeseen turvautunut...

Lapsillekkaan ei ole tarvinut lääkkeitä pahemmin syöttää. Pieneen kuumeeseen en mielelläni lääkettä tyrkkää, viilennän huonetta ja nestettä ja lepoa. Jos taas lapsi on ihan vetopois -kuumeessa, sillon tietenkin lääkitsen.

Mies taas syö lääkkeitä, pienkin kipu niin jo lääkekaapin ovi käy :D
 
lääke kammo
panadolia vaan otan ja sitäkin aina tarkkaan harkiten. pyrin pitämään huolta itsestäni ettei tarvitsisi lääkkkeitä ottaa. toki jos joku tulehdus tulee niin pakkohan se ab-kuuri sitten on ottaa...
 

Yhteistyössä