Ei tuu aakkosissa. Mulle tuli eilen, sukunimi alkaa R:llä ja miehen P:llä, eikä mies oo saanut vielä tänäänkään.Alkuperäinen kirjoittaja Jep:minä mutta mulla onkin sukunimi joka alkaa ö:lläjos esim. sen mukaan tulevat en tiedä.
sitten ne vaan katsoo et kun oon himassa ni toi on niin pienituloinen että lähettävät vasta jos jää ylimääräisiäAlkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Ei tuu aakkosissa. Mulle tuli eilen, sukunimi alkaa R:llä ja miehen P:llä, eikä mies oo saanut vielä tänäänkään.Alkuperäinen kirjoittaja Jep:minä mutta mulla onkin sukunimi joka alkaa ö:lläjos esim. sen mukaan tulevat en tiedä.
Alkuperäinen kirjoittaja ok:sitten ne vaan katsoo et kun oon himassa ni toi on niin pienituloinen että lähettävät vasta jos jää ylimääräisiäAlkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Ei tuu aakkosissa. Mulle tuli eilen, sukunimi alkaa R:llä ja miehen P:llä, eikä mies oo saanut vielä tänäänkään.Alkuperäinen kirjoittaja Jep:minä mutta mulla onkin sukunimi joka alkaa ö:lläjos esim. sen mukaan tulevat en tiedä.