Onko täällä muita, joiden on vaan pakko saada olla ihan yksin aina silloin tällöin?

Siis ihan yksin. Ei ystäviä vieressä, ei perhettä, sukulaisia, naapureita, kaupunkilaisia, ketään.

Joko yksikseen omassa kodissa, tai sitten jossain muualla missä voi olla täysin yksin.

Mielellään vuorokausi. Tasaisin väliajoin, tai kuuppa leviää.

 
Minulla ei vielä ole perheessä kuin avomies ja koira. Samallainen tunne on usein ja miehen on sitä vaikea ymmärtää. Ei riitä, että toinen on eri huoneessa vaan ihan täytyy saada tietoisesti olla yksin. Vaikka vain lueskella ja oleskella..
 
Kyllä. Mulle kyllä riittää tunti tai pari ja se menee hyvin joka päivä, kun menen koiran kanssa lenkille. Lenkin jälkeen olen ihan uusi ihminen ja se pahansuopa eukko on jäänyt metsikköön. :saint: :xmas:
 
Mä olen viimeksi ollut yksin vuorokauden keväällä. Tai no, melkein vuorokauden :xmas:

Tällä hetkellä vaan olen niin piipaapoikkipuhki, että nää parin tunnin yksinolot ei oikein riitä mihinkään :ashamed: On sellainen olo, että tekis mieli soittaa taksi ja häipyä jonnekin vuorokaudeksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:
Mä olen viimeksi ollut yksin vuorokauden keväällä. Tai no, melkein vuorokauden :xmas:

Tällä hetkellä vaan olen niin piipaapoikkipuhki, että nää parin tunnin yksinolot ei oikein riitä mihinkään :ashamed: On sellainen olo, että tekis mieli soittaa taksi ja häipyä jonnekin vuorokaudeksi.
Mä tuun mukaan ja maksan sen taksin vielä :whistle: :xmas: B)
 
Kyllä mielellään. Ei se nyt mikään pakko ole, esim reissuilla olemme koko perhe yhdessä kuukaudenkin aivan yhtä kyytiä, mutta sitten kotona kyllä saan olla tarpeeksi yksin ja töissä yövuoroissa. Tarvitsen aikaa olla yksin.
 

Yhteistyössä