Niin on. Kuuluu päivittäisiin askareisiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä, vesmiehen luonto sanoisin.
Sä yksin oo koiran kanssa lenkillä.Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Kyllä. Mulle kyllä riittää tunti tai pari ja se menee hyvin joka päivä, kun menen koiran kanssa lenkille. Lenkin jälkeen olen ihan uusi ihminen ja se pahansuopa eukko on jäänyt metsikköön. :saint: :xmas:
Mä tuun mukaan ja maksan sen taksin vielä :xmas: B)Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Mä olen viimeksi ollut yksin vuorokauden keväällä. Tai no, melkein vuorokauden :xmas:
Tällä hetkellä vaan olen niin piipaapoikkipuhki, että nää parin tunnin yksinolot ei oikein riitä mihinkään :ashamed: On sellainen olo, että tekis mieli soittaa taksi ja häipyä jonnekin vuorokaudeksi.
Peesi. Tarpeen mukaan se on vaikka se kauppareissu tai kuntosalikäynti.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mulle riittää muutama tunti vaikka kerran viikossa
Mutta välillä on PAKKO saada olla ihan omassa rauhassa
Ai se johtuu siitäAlkuperäinen kirjoittaja Swing:Niin on. Kuuluu päivittäisiin askareisiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä, vesmiehen luonto sanoisin.
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Ai se johtuu siitäAlkuperäinen kirjoittaja Swing:Niin on. Kuuluu päivittäisiin askareisiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä, vesmiehen luonto sanoisin.
Mutta siis sellainen löytyy täältäkin :wave: