Teemuilija
Mua on ruvennut ärsyttämään, kun meidän kihlauksesta on kohta jo 5 vuotta, että eikö tässä nyt sitte mennäkään naimisiin. Mies kosi hieman sen jälkeen, kun saimme tietää esikoisesta, mutta sen jälkeen on aina vaan vastannut mun kyselyihin, et "joo joo, sit kun on aikaa/rahaa/tilaisuus/...". Siis mitä, eikö se kosinta sitten tarkoittanutkaan mitään?!?
Ennen olin sitä mieltä, että haluaisin "isot" kirkkohäät huntuineen sun muineen, mutta nyt kun on näitä lapsiakin ja kilojakin on kertynyt, haluaisin sittenkin mieluummin pienen perhetilaisuuden - eihän mikään puku edes näytä mun päällä enää siltä kuin pitäisi! Mutta miehelle ei taida kelvata nyt kumpikaan vaihtoehto, mitä ihmettä tästä pitäisi ajatella??
Ennen olin sitä mieltä, että haluaisin "isot" kirkkohäät huntuineen sun muineen, mutta nyt kun on näitä lapsiakin ja kilojakin on kertynyt, haluaisin sittenkin mieluummin pienen perhetilaisuuden - eihän mikään puku edes näytä mun päällä enää siltä kuin pitäisi! Mutta miehelle ei taida kelvata nyt kumpikaan vaihtoehto, mitä ihmettä tästä pitäisi ajatella??