onko täällä muita erittäin vaikeasta migreenistä kärsiviä?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
[QUOTE ta, post: 22591934"]
Ei tule migreeniä stressistä mut varmaan vois tulla kamalan väsyneenä vilkkuvista valoista, jos olis pakko sellaisessa olla, en tiedä, kun en ole kokeillut:-D
[/QUOTE]
Eikä valvomisesta. Nyt on mansikkamaa puhdas rikkaruohoista! Yöllä ei ole kuuma eikä itikoita kaa yhtään.
 
vierailija
[QUOTE ta, post: 22591934"]
Ei tule migreeniä stressistä mut varmaan vois tulla kamalan väsyneenä vilkkuvista valoista, jos olis pakko sellaisessa olla, en tiedä, kun en ole kokeillut:-D
Eikä valvomisesta. Nyt on mansikkamaa puhdas rikkaruohoista! Yöllä ei ole kuuma eikä itikoita kaa yhtään.
[/QUOTE]
hillatkin poimitaan yöllä, jos joku ei vielä tiedä. Ja nukutaan aamupäivällä.
 
vierailija
Jos on noin paha migreeni, niin kannattaa ehdottomasti ottaa estolääkitys. Mulla on pahimmillaan ollut migreeni sitä että se tulee 1-2 kertaa kahdessa viikossa, ja kestää 2-3päivää kerrallaan. Aina kun migreenistään kertoo, tulee joku viisastelemaan, että se tulee niistä ja niistä ärsykkeistä, mutta tosiasiahan on, että nää on jokaisella henkilökohtaisia kokemuksia. Toiselle tulee suklaasta, ja toiselle ei. Mulla ja hajut valot on ehdottomasti pahin aiheuttaja.

Muoks. Ahaa, huomasinkin, että sulla on kokeiltu jo. Ikävää että mikään ei ole toiminut. :(
Sellakasta tulee myös
 
vierailija
Itselläni krooninen päivittäinen migreeni, siis erittäin vaikea. Meinaan menettää järkeni tämän taudin kanssa! Miten selviätte vaikean migreenin kanssa? Olen miettinyt välillä itsemurhaakin. Tuntuu että koko elämä kuluu tähän päänsäryn potemiseen! Auttakaa!
Oletko kokeillut koskaan mustaseljatuoremehua?
Jos et ole voisit kokeilla.

Mulle se oli ihmelääkettä, koviin, erittäin koviin mikreeni kohtauksiin.
 

Yhteistyössä