onko täällä muita erittäin vaikeasta migreenistä kärsiviä?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
mitä näit?
Muistin sen yhden hepun, joka uhkaili ihmisiä täällä, vaikka sillä oli statiinilääkitys, vaikka sitä ei olis ikinä saanut ottaa yhtaikaa hylkimisenestolääkkeen kanssa. Sanovat, et meni rajan taa - tietenkin, jos joku sen sinne kärräsi ja pääsi parempaan hoitoon. Meillä ei voi valita edes sitä, kun on sellaista rulettia nuo suositukset.
 
vierailija
Ihan varoituksen sana. Aikuisella tyttärelläni oli ollut migreeniä teini-iästö asti. 22 vuoden iässä hän sairastui influenssaan ja menehtyi aivokomplikaation seurauksena. Tauti oli raju ja hän kesti sitä vain hieman yli 2 vuorokautta.

Ottakaa siis rokote.
 
vierailija
Tri sa oi eilen et ovat oppineet hoitamaan potilaita vasta koronan jälkeen. Eikö se kerro mitään aikaisemmista käytännöistä?
Niin koronassa ja sen hoidossa kokemusta ja tietämystä on tullut paljon. Sama pätee myös syöpien, ortopedian, kardiologian, neurologian, urologian.... kaikilla sairaanhoidon osa-alueilla. 50 vuotta sitten, jos potilaalla todettiin esim paksunsuolen syöpä oli elinajanennuste 1-5 vuotta ja tänä päivänä vain hyvin pieni osa menehtyy.
Suuria avoleikkauksia tehdään enää harvoin koska laparoskopia on korvannut ne. Vanhan röntgenin lisäksi ovat tulleet mitä moninaisimmat kuvantamisvälineet.
 
vierailija
Niin koronassa ja sen hoidossa kokemusta ja tietämystä on tullut paljon. Sama pätee myös syöpien, ortopedian, kardiologian, neurologian, urologian.... kaikilla sairaanhoidon osa-alueilla. 50 vuotta sitten, jos potilaalla todettiin esim paksunsuolen syöpä oli elinajanennuste 1-5 vuotta ja tänä päivänä vain hyvin pieni osa menehtyy.
Suuria avoleikkauksia tehdään enää harvoin koska laparoskopia on korvannut ne. Vanhan röntgenin lisäksi ovat tulleet mitä moninaisimmat kuvantamisvälineet.
Mutta edelleenkin glysiini/GLYFOSAATTI.AIHEUTTAA ne vaivat.
 
vierailija
Mutta edelleenkin glysiini/GLYFOSAATTI.AIHEUTTAA ne vaivat.
Glyfosaattia käytetään kasvinsuojeluun. Miksi neurologit sitten suosittelevat migreenipotilailleen kasvisruokavaliota? Monet potilaat ovat saaneet apua ruokavaliosta sekä verenpaineen hoitoon käytetyistä lääkkeistä niin, että kohtausten määrä on vähentynyt ratkaisevasti.
Eikä kasvisten tarvitse olla luomua.
 
vierailija
Mulla alkoi n. 18v. ikäisenä migreeni ja sitä kesti 10v. Aloin odottamaan ensimmäistä lasta ja olin ihmeissäni Mihin hävisi se hirveä päänsärky. Kärsin lopussa monta vuotta semmoista helvettiä. Kuukaudessa olin 2 viikkoa vähintään migreenissä. Itse uskon että hormoneilla oli iso rooli mun migreenissä, se alkoi kun aloitin e- pillereiden käytön. Lopetin 4v käytön jälkeen. Estolääkkeitä ei ollut silloin vielä. Kohtauslääke auttoi, mutta lopussa söin paikallisen migreenilääkettä ja silti se jatkui. Hirveä sairaus! Nykyään on varmasti enemmän lääkevaihoehtoja ja estolääkkeitä saatavilla.
 

Yhteistyössä