Onko täällä ketään, joka on iltaisin/viikonloppuisin töissä niin, että lapset kotihoidossa?

Mitä hommia teette?
Itse olen tähän suuntaan nyt kallistumassa, kun toi meidän kuopus on aika pieni vielä.
Haluaisinkin siis lähinnä tehä jotain hommaa, ihan oman pääni iloksi.. :)
Noita siivouspaikkoja kattelin, niistä vois jotain löytyäkin..
 
Kippuravarvas
Mä tein koko viime kevään sillain, olin vanhainkodilla ja vuoropäivähoidossa töissä. Ja kun mies tekee kahta vuoroo, on joka toinen viikko aamussa ja joka toinen illassa, niin oli helppo tehä.
Ja meillä vielä niin hyvin, että jos meni hiukka päällekäin työvuorot, niin mun äiti tai appiukko tuli pojan kaveriks.
 
Minä siivoilen 3pv/vko ja myös viikonloppukeikkoja..Hommia ainakin riittää tuolla alalla :) Lisäksi aloitan 2vkon päästä opinnot laitoshuoltajan ammattiin monimuotokoulutuksena,tavoitteena päästä esim.sairaalan hommiin sitten joskus.
On ollut hyvää vastapainoa kotiäiiydelle tämä työ,ei ole olokaan enää niin turhautunut.Ja meillä onnistuu nämä hommelit tässä hyvin,kun miehellä on sellainen vuorotyö,että pystyn sumplimaan vuoroni sinen väleihin.Ja lapset siis täysipäiväisesti vielä kotona :)
Suosittelen!
 
Meillä mies tekee pelkkää päivävuoroa ja lastenvahteja ei ole.
Työn pitäisi siis alkaa vasta klo. 16 aikoihin.
Minäkin mietin noita myyjän hommia, kun oon kassalla kuiten ollu. Mutta ne yleensä alkaa jo hieman aiemmin.
Muuten hoitoalakin menis, mutta niissä sama juttu (olen ammatiltani lähihoitaja).
 
Marsu
Teen hammashoitajan töitä päivystyksessä kahtena iltana viikossa ja yhtenä lauantaina kuukaudessa. Tuntipalkka on 20? eli kyllä tekee ison ihmeen budjettiin ja voin tosi hyvillä mielin olla kotona kunnes lapset isompia.

Ilman koulutusta voi tehdä siivoushommia, henk.koht avustajan töitä, postissa on hirmu liuta opiskelevia kavereita lajittelu hommissa iltaisin ja tykänneet tosi paljon.
 
Juu onhan ne auki.. Pitääpä alkaa heittään hakemuksia vähän joka paikkaan ja kattoa miten käy.
Kaupanalalla ois parempi tuo palkkaus kyllä, kun niillä on paaaaljon paremmat lisät.
Oletteko muuten työttömiä, vai kodinhoidontuella?
Mä oon itte työtön, saisin siis varmaan soviteltua päivärahaa..
 
kirtsu
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Musta tuntuu, et nykyään etenkin hoitoalalla on huutava työvoiman tarve, että varmaan sais aika pitkälle sovittua melkein millasia vuoroja vaan :)
Kyllä, soita keikkafirmoihin kuten medone, medivire tai barona. Räätälöivät sulle mitä haluat, nyt on hoitajien markkinat. Maksavat yli 15?/h jokainen.
 
häh
Alkuperäinen kirjoittaja kirtsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Musta tuntuu, et nykyään etenkin hoitoalalla on huutava työvoiman tarve, että varmaan sais aika pitkälle sovittua melkein millasia vuoroja vaan :)
Kyllä, soita keikkafirmoihin kuten medone, medivire tai barona. Räätälöivät sulle mitä haluat, nyt on hoitajien markkinat. Maksavat yli 15?/h jokainen.
oikeesti? hyvä palkka!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja kirtsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Musta tuntuu, et nykyään etenkin hoitoalalla on huutava työvoiman tarve, että varmaan sais aika pitkälle sovittua melkein millasia vuoroja vaan :)
Kyllä, soita keikkafirmoihin kuten medone, medivire tai barona. Räätälöivät sulle mitä haluat, nyt on hoitajien markkinat. Maksavat yli 15?/h jokainen.
oikeesti? hyvä palkka!!!
Teen medonella keikkaa ja saan 20?/h kuten tuo aikaisempi kirjoittaja, minäkin päivystyksessä.
En ole kyllä kotona vaan opiskelen.
 
Ei pahalla
Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:
Minun palkka tällä hetkellä 7,62e/h..Huimaa :ashamed: Toiv.saisin tehdä sitten koulutettuna laikkarina vuorotyötä niin nousisi edes hieman..
Ei millään pahalla, mutta toi on aivan järkyttävä palkka! Jos olisin työantaja, niin en kehtaisi maksaa työnsä hyvin tekevälle 7,62 e/tunti. Rivien välistä vähnä, että "haista pas*a". Tuo palkka halveksii työntekijää. Ainakin niissä työpaikoissa, joissa oikeasti tehdään töitä, eikä seisota puoeln tunnin välein tupakalla tai juoruta tuntia ip-kahveilla...

Sanoisin, että minimipalkan pitäisi olla 9 eur/tunti. Sen alle, niin eihän kenelläkään edes voi olla motivaatiota työhön!
 
...
Mä oon kanssa ajatellut, et olis ihanaa jos vois pitää lapsen kotona pidempään sillä että tekis just iltaisin tai viikonloppuisin töitä silloin tällöin...eri asia vaan on, et onko mitään mahdollisuutta löytää sellaista työtä...Koulutus ei ihan ole minnekään kaupan tai hoito alalle...
Saako tollasta työtä ilman koulutusta ja kuinka helposti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ei pahalla:
Sanoisin, että minimipalkan pitäisi olla 9 eur/tunti. Sen alle, niin eihän kenelläkään edes voi olla motivaatiota työhön!
Just just, mun palkka osa-aikaisessa työssä on 8?/tunti. :whistle: :whistle: Mä mä pöllö saisin saman verran rahaa helpomminkin kuin töitä tekemällä eli hakemalla toimeentulotukea. Mutta mielummin teen mieluista työtä.

Mä teen osa-aikaista työtä baarissa ja likka on yleensä isällään, kun olen toisen viikonloppu illoista töissä.
 

Yhteistyössä