kaikki alko oikeestaan sillä että mie olin jatkuvasti antibiootti kuurilla (poskiontelo,keuhkoputken, jatkuvasti kipee)..se alko ehkä n. parin kuukauden päästä kun muutettiin asuntoon. Ja semmonen 7kk? päästä muutosta puhkes astma(karkee arvio). Siihen asti olin ollut täysin oireeton ja terve ilman ongelmia.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Millasia oireita sulla oli ja asuitko vuokralla vai omassa, ja kuinka se sitten todettiin että talo on homeessa ja että astma johtuu siitä?
haluaisitko myös kertoa oireista, ja kuinka ne todettiin homeen aiheuttamaksi?Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku::wave:
Mulla on todettu home allergiat jo joskus ihan nassikkana. Kun sit asuain n. vuoden talossa, jossa oli kosteusongelmia, olin jatkuvasti sairaana hengitystie infektioita jne. ja jouduin aloittamaan astmalääkityksen uudelleen. Pois kun muutti sai suurimmasta osasta lääkkeitä luopua jo muutamassa kuukaudessa.Alkuperäinen kirjoittaja minä:haluaisitko myös kertoa oireista, ja kuinka ne todettiin homeen aiheuttamaksi?Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku::wave:
Kuinka ottivat nämä homeallergia näytteet?Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mulla on todettu home allergiat jo joskus ihan nassikkana. Kun sit asuain n. vuoden talossa, jossa oli kosteusongelmia, olin jatkuvasti sairaana hengitystie infektioita jne. ja jouduin aloittamaan astmalääkityksen uudelleen. Pois kun muutti sai suurimmasta osasta lääkkeitä luopua jo muutamassa kuukaudessa.Alkuperäinen kirjoittaja minä:haluaisitko myös kertoa oireista, ja kuinka ne todettiin homeen aiheuttamaksi?Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku::wave:
Mä en enää muista, kuinka ne on otettu, verestä varmaan? Oon ollut sillon n. 3vuotias, joten ei ole mielikuvia tapahtumasta =) Hassua, jos ei julkisella puolella tehä testejä....Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kuinka ottivat nämä homeallergia näytteet?
Me ollaan asuttu tässä vuokralla 7v. ja meillä on joka lähtöön jotain ongelmaa, pahenee vaan. Nyt meillä molemmilla todettiin astma, mulla vähän lievempänä, miehellä pahana, samoin pojalla epäillään.
Me ei päästä mihinkään tutkimuksiin kun niitä ei kuulema terveyskeskuksessa oteta. Yksityiseen ei ole varaa, niin ikävää kun se onkin. Ovat ottaneet meistä vaikka mitä kokeita ja syytä ei löydy mihinkään oireeseen.
Mistä nyt voi päätellä että kaikki tässä talossa ei ole ok.
Poishan tästä on lähettävä mutta ei se niin helppoa ole jos ei ole asuntoja.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel