köyhiä
kun köyhyydessä olevat ihmiset käskevät lapsensa syömään koulussa mahdollisimman paljon, kun ilmaiseksi saa. Kouluruoka ei ole hyvää.
kyllä on pahaa, itse olen aikuisopiskelija ja syön samaa ruokaa kun koululaiset ja voin sanoa ettei ole todellakaan hääppöistä.Alkuperäinen kirjoittaja ff:olen iloinen, kun ei tarvii tehdä ite sitä ruokaa. eikä se ole pahaa. käsken silti syömään koulussa hyvin, koska se on hyvin koottu lounas ja koulussa energiaa palaa.
tähän.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joskus mä salaa toivon, että kouluruuan mausta, sosiaalitukien määristä ja vaikka äitiyspakkauksen värimaailmasta vinkuvat ja valittavat itsekkäät idiootit joutuisivat edes vähäks aikaa aivan puille paljaille, niin että joutuisivat todella miettimään mistä ruokaa ja lämmintä vaatetta hengen pitimiksi.
Hyvä tästä mä tykkään.. oon niin samaa mieltäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Joskus mä salaa toivon, että kouluruuan mausta, sosiaalitukien määristä ja vaikka äitiyspakkauksen värimaailmasta vinkuvat ja valittavat itsekkäät idiootit joutuisivat edes vähäks aikaa aivan puille paljaille, niin että joutuisivat todella miettimään mistä ruokaa ja lämmintä vaatetta hengen pitimiksi.
Kuulutko koulun vanhempainyhdistykseen tms.? Sitä kautta voi vaikuttaa tai ottamalla palveluntarjoajaan yhteyttä. Täällä nuriseminen ei auta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No täälläpäin kaikki ruoka on aivan mautonta ja erityisesti gluteiiniton ruoka ihan ala-arvoista.
Gluteeniton ruoka on varmaan aika tasotonta ihan missä tahansa. Esim. paremmissa ravintoloissakaan ei menua suunnitella vähemmistön mukaan, ja pahimmillaan/parhaimmillaan gluteeniton annos on pihvi ja kasvikset.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No täälläpäin kaikki ruoka on aivan mautonta ja erityisesti gluteiiniton ruoka ihan ala-arvoista.
Oo onnellinen että gluteenitonta ruokaa edes tehdään!Alkuperäinen kirjoittaja ap:No täälläpäin kaikki ruoka on aivan mautonta ja erityisesti gluteiiniton ruoka ihan ala-arvoista.