Onko täällä äitejä jotka ovat onnellisia kun lapsella alkoi koulu, että saa koulussa ilmaisen ruuan?

• Viestiketjun aloittaja köyhiä
  • Ensimmäinen viesti
ff
olen iloinen, kun ei tarvii tehdä ite sitä ruokaa. eikä se ole pahaa. käsken silti syömään koulussa hyvin, koska se on hyvin koottu lounas ja koulussa energiaa palaa.

Khimaira
En ole ruuan takia iloinen vaan muuten vaan - lapsetkin odottivat tosi paljon koulun alkua =)
Ei meidän lapset edes paljon syö koulussa, ei ole kuulemma hyvää kun ruoka muuttui Palmian tuottamaksi :$

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ff:
olen iloinen, kun ei tarvii tehdä ite sitä ruokaa. eikä se ole pahaa. käsken silti syömään koulussa hyvin, koska se on hyvin koottu lounas ja koulussa energiaa palaa.
kyllä on pahaa, itse olen aikuisopiskelija ja syön samaa ruokaa kun koululaiset ja voin sanoa ettei ole todellakaan hääppöistä.

ev
en ymmärrä miten niin ei ole hyvää. kyllä on asenteessa vikaa jos tavallinen ruoka on pahaa.

meidän lapset kehuu kouluruokaa, ei toki kaikki maistu mutta yleisesti kuulemma on todella hyvää ruokaa. olenkin aina ihmetellyt puheita kouluruuan kamaluudesta. taitaa kotoa lähteä nuo asenteet.

Ncm
Puistossa sai kesän ajan ilmaisen lounaan, joten ovat sitäkin nauttineet... Lasteni kouluissa tuntuu olevan hyvät ruoat. Heillä nyt koulussa:

Ma 16.8 Chili Con Carne, ohralisäke, salaatti
Ti 17.8 Lihamakaronilaatikko, porkkanaraaste, ketsuppi
Ke 18.8 Broileripyörykät currykastikkeessa, riisi, salaatti
To 19.8 Hernekeitto, leipä, jäätelö
Pe 20.8 Kalamuhennos, perunat, salaatti

ma Bolognesekastiketta (M L G K), Soijabolognesekastiketta (M L G K)
täysjyväpastaa, salaattipöytä
ti Kinkkukiusausta (VL G N K) Kasvismakaronilaatikkoa (VL), salaattipöytä, leipää
ke Kalapuikkoja (M L K), tartarkastiketta (M L G)
Värikkäitä kasvispihvejä (M L G) / kasvispyöryköitä (M L G)
tartarkastiketta (M L G), perunaa, salaattipöytä
to Jauhelihakeittoa (M L G S K), Pinaattikeittoa (VL K) & kananmunarouhetta
tuorepalat, leipää